در حال بارگذاری ...
در مسابقات فوتسال جام رمضان

حضور مقتدرانه تیم هنرمندان تئاتر چالوس و نوشهر ( چانو )

ورزش به دنبال زیبایی است و هنر تمام زیبایی است.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از مازندران، مسلم خردمند عضو انجمن هنرهای نمایشی استان، سرپرست و سرمربی تیم فوتسال هنرمندان تئاتر چالوس و نوشهر(چانو)، گفت: به منظور ارتباط بیشتر هنرمندان با مقوله ورزش و کمک به تقویت نشاط اجتماعی و روحیه بخشی هنرمندان، تیم فوتسال هنرمندان تئاتر چالوس و نوشهر( چانو)، در مسابقه فوتسال جام رمضان شهرستان چالوس شرکت کرد.
وی افزود: ورزش به دنبال زیبایی جسم و تن و در نهایت، تعلیم و مدیریت روح است و در نقطه ی مقابل، هنر خود، تمام زیبایی است.
خردمند اظهار کرد: هنر عمری به قدمت حیات انسان دارد و از بسیاری پدیده های اجتماعی دیگر مانند سخنگویی، علم و خط، قدیمی تر است.زمانی که انسان دریافت زندگی دسته جمعی بهتر از زندگی انفرادی است، فعالیت جمعی، راه گشای پیشرفت و زندگی بهتر شد و در این میان، هنر یکی از پیچیده ترین و عمیق ترین مفاهیم و پدیده های جمعی زندگی انسان خواهد بود. به این ترتیب امکان تلفیق هنر و ورزش برای رسیدن به قله های انسانیت خیلی دور از ذهن نیست.
سرپرست و سرمربی تیم فوتسال هنرمندان تئاتر چانو بیان کرد: ارتباط ورزش و هنر می تواند  غریزه اجتماعی را برآورده کند و باعث وفاداری جمعی، مشارکت اجتماعی، افزایش و تقویت روحیه نشاط، شادی و امید در جامعه شود.
علی سعیدی(هایپر چانو ) به عنوان اسپانسر تیم و آقایان: میثم وهابی، امیرحسین سام دلیری، محسن حسینی، محمد قمی اویلی، مهرداد اسحاقی،  محمد آلیان،  مجید آلیان،  مجید فقیه، میثم صفری،  مجید اکبر پور از بازیکنان هنرمند تیم فوتسال هنرمندان چالوس و نوشهر بودند که حضور مقتدرانه در مسابقه فوتسال جام رمضان شهرستان چالوس داشتند.




نظرات کاربران