در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن نمایش مازندران خبر داد

مازندران رتبه برتر کشور در ارزیابی ایران تئاتر

دوره ارزیابی ۷ ماهه سال ۱۴۰۰ مازندران بیشترین نمره ارزیابی در بین سایر استان های پورتال ایران تئاتر را از آن خود کرد .

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از مازندران، یاسر محمودی برنتی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران افزود : با تلاش های بی وقفه امیرحسین مهدوی مسئول روابط عمومی انجمن نمایش استان و نماینده ایران تئاتر در مازندران پورتال خبر مازندران در ارزیابی 7 ماهه طی آمار منتشر شده توسط مسئولین سایت ایران تئاتر رتبه نخست کشور را توانست کسب کند .

یاسر محمودی عنوان داشت:در انجمن نمایش استان توانسته‌ایم با ارزیابی و تعامل با هئیت رئیسه ظرفیت‌های موجود در استان شناسایی و به کار گیری کنیم. بر همین اساس روابط عمومی که بخش مهمی از ارکان هر مجموعه‌ای است که پل ارتباطی بین اهالی فرهنگ و رسانه محسوب می‌شود. بر همین اساس امیرحسین مهدوی که خود از هنرمندان فعال تئاتر در زمینه بازیگری و کارگردانی میباشد انتخاب شایسته در این سمت برای انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران به شمار می‌رود.

یاسر محمودی رئیس انجمن نمایش مازندران افزود:خدا را شاکریم که توانسته‌ایم به تلاش‌های مستمر مسئول روابط عمومی تئاتر مازندران که با مهارت و دانش با هدف توسعه تئاتر برای اطلاع رسانی وسیع و وثیق و ارتباط صمیمانه و اثر بخش بین اهالی عرصه هنرهای نمایشی و مخاطبان که پایه رسیدن شعار تئاتر برای همه مردم است را همواره پله‌های موفقیت را در این زمینه طی نموده و امروزه رتبه نخست کشور در بین دیگر استان‌ها کسب کنیم.

در ادامه به پیوست می‌توانید فایل ارزیابی ۷ ماهه را دریافت و مشاهده نمایید.




مطالب مرتبط

در گفت و گو با داور طنزواره استانی میرما مطرح شد

سید حسین ساداتی : حمایت از نمایش‌های کمدی یک برد فرهنگی است
در گفت و گو با داور طنزواره استانی میرما مطرح شد

سید حسین ساداتی : حمایت از نمایش‌های کمدی یک برد فرهنگی است

سید حسین ساداتی داور دومین طنزواره استانی میرما با بیان اینکه در شرایط کنونی مخاطب به آثار کمدی بیشتر از دیگر ژانرها علاقمند است و این گونه نمایشی می‌تواند سالن‌های را پر کند ، حمایت از این نوع آثار را یک برد فرهنگی دانست.

|

یادداشت مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی مازندران

هنرمندان تئاتر تنها در میدان
یادداشت مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی مازندران

هنرمندان تئاتر تنها در میدان

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران از عدم حمایت از تولیدات نمایشی استان ها گلایه و در تعریف شعار سال (جهش تولید، با مشارکت مردم) تولیدات هنری را در جایگاه و نقش مهم این شعار دانست و نقش هنرمندان در جذب مشارکت مردم را بسیار حائز اهمیت خواند

|

نشست تخصصی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با انجمن هنرهای‌ نمایشی مازندران برگزار شد

نشست تخصصی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با انجمن هنرهای‌ نمایشی مازندران برگزار شد

با محوریت گزارش فعالیت و بیان دغدغه های حوزه نمایش و تصمیم گیری در خصوص انتخابات هییت مدیره انجمن نمایش، نشست تخصصی اعضای این انجمن با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

|

نظرات کاربران