در حال بارگذاری ...
مسئول روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی مازندران خبر داد :

تعامل فرهنگی ارشاد مازندران و شهرداری ساری در سال1400

امیرحسین مهدوی مسئول روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی مازندران گفت : حمید رضا مرادی سرپرست شهرداری ساری و عباس زارع ؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در دیدار نوروزی بر تعامل فرهنگی بیشتر میان شهرداری ساری وارشاد مازندران تاکید کردند .

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از مازندران : 

صبح امروز یکشنبه حمید رضا مرادی سرپرست شهرداری ساری به همراه سید حسین صالحی نیا معاون توسعه مدیریت و منابع و حسین مرتضوی ،مدیر روابط عمومی شهرداری با عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در دفتر وی ،  دیدار و گفت وگو کردند.

عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این دیدار ، با تبریک سال نو و فرارسیدن سالروز ولادت امام عصر(عج) و قدردانی از عملکرد شهرداری در فضاسازی شهری، گفت: شهرداری ساری در زمینه فضاسازی شهری در مناسبت های مختلف ، عملکرد موثری داشته و این اقدام باعث زیبایی بصری مرکز استان شده است.

زارع افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آمادگی همکاری و تعامل بیشتر با شهرداری ساری جهت اجرای برنامه های گوناگون فرهنگی ، هنری و عمرانی ، به ویژه ؛ تکمیل تالار مرکزی دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطر نشان کرد: با عزمی که در مسئولان و مدیران شهری وجود دارد ، امیدواریم در سال جدید شاهد توسعه هرچه بیشتر و همه جانبه مرکز استان باشیم.

سرپرست شهرداری نیز در این دیدار ضمن تبریک حلول سال نو  و فرارسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت امام زمان(عج)، تعامل بین شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را در تعالی فرهنگ مرکز استان مهم دانست و گفت: با تعامل سازنده و اثرگذار می‌توان نتیجه‌های مطلوبی را در حوزه فرهنگ و هنر بدست آورد.

مرادی افزود: شهرداری در زمینه اجرای فعالیت‌های فرهنگی از ظرفیت خوبی برخوردار است و این آمادگی را دارد تا در اجرای این فعالیت‌ها با اداره کل ارشاد اسلامی استان همکاری داشته باشد.

سرپرست شهرداری ساری، مشارکت این دو نهاد در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری را در ارتقاء سطح فرهنگی و پویایی فرهنگ بومی و اسلامی در شهر مؤثر دانست و گفت: شهرداری ساری از همکاری و تعامل دو سویه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری استقبال می‌کند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران