در حال بارگذاری ...
محمد محمدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چالوس

هفتم فروردین ، روز ملی هنرهای نمایشی بر همگان مبارک

محمدی گفت : امروزه تولیدات نمایشی یکی از مهمترین شاخصه های فرهنگی و هنری شهرها در جهان بوده .

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از مازندران : محمد محمدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چالوس در گفت و گو با خبرنگار ایران تئاتر از حال هوای این روزای تئاتر در شهرستان اینگونه بیان داشت : هنرمندان تئاتر و فرزندان هنری شهرستان ها ، تولیدات فرهنگی و هنری خود را با توجه به نیاز زیستی و فرهنگی آن منطقه ، برای مخاطبین و آن شهر تولید و ارائه می نمایند تا علاوره بر نشاط و پویایی ، باعث رشد فرهنگ عمومی شهر گردد .
در شرایط تازه جهان و شیوع بیما ی کرونا و آسیب های ناشی از آن به هنرمندان
محمدی افزود : تئاتر منطقه اما راه خود را برای برقراری ارتباط با مخاطبین با بهره گیری از شیوه های نوآورانه و وامگیری از دگرگونه های اجرای نمایشی ادامه داده . که با کمک فضای مجازی و اینترنت در این رخداد بسیار موثر جلوه نمود . 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چالوس در ادامه بیان داشت : انجمن نمایش چالوس نیز با تمام محدودیت های پروتکل های بهداشتی و ... با خلاقیت هنرمندان بومی ، چراغ تئاتر منطقه را روشن نگاه داشته و با اجرای نمایش های پرفرمنس و خیابانی و ... (مانند نمایش آگاهی و نمایش مواجهه ) و همچنین نمایشنامه خوانی آنلاین و برگزاری جشنواره های مجازی و ... فعال بوده و با استفاده از فرصت موجود ، اقدام به ترمیم زیر ساختهای سخت افزاری و پرورش نیروی انسانی نمود و به عنوان یکی از فعالترین انجمن نمایش استان مازندران در سال گذشته بوده است .
  با همراهی و پشتیبانی تمامی دستگاه های اجرایی و اداری و فرهنگی شهرستان ،جهت حمایت از تولیدات نمایشی با نگاه رفع موانع موجود  میتوان از پتانسیل بالای هنرمندان فاخر و پرتلاش شهرستان ، برای رشد فرهنگ منطقه بهره برد .




مطالب مرتبط

نظرات کاربران