در حال بارگذاری ...
با تقدیر مرکز اورژانس 115 محمودآباد از انجمن هنرهای نمایشی و عوامل تولید نمایش خیابانی مأمور انتقال

تفاهم نامه همکاری مرکز اورژانس با انجمن هنرهای نمایشی مازندران امضا شد

حامد مربوط صادق مدیر انجمن هنرهای نمایشی محمودآباد به همراه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان , جهت عرض خسته نباشی به کادر درمان و مدافعان سلامت , با ریاست و کارکنان اورژانس ۱۱۵ دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از مازندران، در این دیدار حمیدرضا فرنیا ریاست مرکز اورژانس 115 ضمن تشکر از هنرمندان بالاخص هنرمندان تئاتر که در موج اول کرونا , خالصانه چه در فضای مجازی و چه به صورت میدانی و حضور در بیمارستان و مرکز بیماران کرونایی جهت کمک به کادر درمان , در فرهنگ سازی پیشگیری از این ویروس تاثیر بسزایی داشتند تقدیر و تشکر نمود و هنرمندان تئاتر محمودآباد را جزو طلایه داران ستاد مردمی مبارزه با کرونا در مازندران دانست.
 فرنیا همچنین از اجرای نمایش خیابانی مأمور انتقال به عنوان یکی از تاثیرگذارترین جلوه های بصری مبارزه با کرونا در کشور نام برد و از انجمن هنرهای نمایشی محمودآباد و گروه تئاتر وازیک این شهرستان جهت تولید و اجرای این نمایش تقدیر و تشکر نمود.

مربوط صادق نیز ضمن تشکر از کادر درمان و مدافعان سلامت, اعلام داشت هنرمندان تئاتر همانند موج اول کرونا , در پیک سوم این ویروس نیز تا ریشه کن شدن آن دوشادوش کادر درمان و مدافعان سلامت خواهند بود.
در پایان این دیدار , قرار بر انعقاد تفاهم نامه ای فی مابین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی , انجمن هنرهای نمایشی و مرکز اورژانس 115 گذاشته شد تا طرفین همکاری ها و تعاملات بیشتری در راستاس فرهنگ سازی و آموزش عمومی به شهروندان داشته باشند.
 در دیدار مدیر انجمن هنرهای نمایشی با نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی ,مقرر گردید.

 ساخت و تجهیز اتاق آرشیو لباس برای هنرمندان تئاتر محمودآباد

در دیدار حامد مربوط صادق مدیر انجمن هنرهای نمایشی و رییس کارگروه هنرمندان دفتر نماینده مردم محمودآباد در مجلس شورای اسلامی ,
مریوط صادق ضمن بیان مشگلات سخت افزاری و زیر ساختی شهرستان , از حاج سعید فرزانه نماینده مردم محمودآباد و نور ,خواستار تداوم این جلسات به صورت فصلی با هنرمندان تئاتر شهرستان شد.
حاج سعید فرزانه نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی ,ضمن تاکید بر این مطلب که شأنیت هنرمندان  باید حفظ گردد , تعامل و مشورت با کارگروه هنرمندان شهرستان را در دستور کار خود در طول 4 سال نمایندگی عنوان داشت.
فرزانه همچنین بنابر درخواست مدیر انجمن هنرهای نمایشی ,جهت ساخت و تجهیز اتاق آرشیو لباس تئاتر ,موافقت و قول مساعد جهت همکاری و تأمین منایع مالی آن را داد.




نظرات کاربران