در حال بارگذاری ...
دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان مازندران عنوان کرد

فراخوان مسابقه طراحی پوستر و تندیس سی و دومین جشنواره تئاتر استانی مازندران منتشر شد

محمودی برتنی از انتشار فراخوان مسابقه طراحی پوستر و تندیس سی و دومین جشنواره تئاتر استانی مازندران با مهلت ارسال آثار تا۱۶آبان ماه خبر داد و گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را به شماره ۰۹۱۱۴۱۶۹۹۲۶ واتساپ نمایند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از مازندران : 

«یاسر محمودی برنتی» دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان مازندران با بیان اینکه دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر استان مازندران مستقر در واحد هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری انجمن هنرهای نمایشی شعبه مازندران، جهت روشن نگه داشتن چراغ تئاتر با هدف دست یابی به تئاتر خلاق و پویا و نیز تلاش در جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی و گسترش فرهنگ تئاتر، با در نظر گرفتن شرایط ویژه بیماری کرونا اقدام به برگزاری سی و دومین  جشنواره تئاتر استان مازندران بر اساس شیوه نامه جدید می نماید، گفت: امسال برای اولین بار مسابقه طراحی پوستر و تندیس سی و دومین جشنواره تئاتر استانی مازندران نیز ویژه هنرمندان استان برگزار خواهد شد.

 

دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استانی مازندران  از انتشار فراخوان مسابقه طراحی پوستر و تندیس سی و دومین جشنواره تئاتر استانی مازندران خبر داد و افزود: ایجاد شرایطی برای ارتقای سطح کیفی پوستر و تندیس جشنواره تئاتر مهمترین هدف برگزاری جشنواره طراحی پوستر و تندیس است.

 

وی اولویت های موضوعی در طراحی پوستر و تندیس را شعار سال « جهش تولید » و موضوعات مرتبط، توجه به فرهنگ بومی وجغرافیایی استان، فرهنگ ایثار و شهادت، اپیدمی بیماری کرونا، مدافعین سلامت و موضوعات مرتبط با چهلمین سالگرد دفاع مقدس اعلام کرد و یادآورشد: شرکت‌کنندگان می‌توانند در هر دو رشته شرکت کنند. 

 

محمودی با بیان اینکه ابعاد پوستر ۵۰×۷۰ سانتی‌متر مورد قبول است، ادامه داد: تندیس طرح سه بعدی مدنظر بوده که در مرحله بعد با ارائه ماکت، ضمن بررسی، طرح برگزیده انتخاب خواهد شد. 

 

وی تاکید کرد: هنرمندان باید به همراه هر طرح پیشنهادی، توضیحات مفهومی طرح ، نحوه اجرا، مواد و برآورد هزینه پیشنهادی برای ساخت و اجرای تندیس را ارسال کنند.

 

محمودی با بیان اینکه طرح‌های ارسالی نباید در گذشته در جایی اجرا شده باشند درغیر این‌صورت عواقب ناشی از آن به عهده هنرمند است، اظهار کرد: هر هنرمند می‌تواند حداکثر پنج طرح در هر بخش ارایه کند. حجم فایل ارسالی حداقل ۲ و حداکثر ۴ مگابایت با پسوند JPG باشد. 

 

وی خاطرنشان شد: تکمیل فرم و ارسال آثار به منزله قبول شرایط و مقررات فراخوان است. حق استفاده از آثار برگزیده به هر شکل متعلق به ستاد جشنواره خواهد بود و شرکت برای همه آزاد است.

 

محمودی آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را 16آبان ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را به صورت مجازی به پیام رسان واتساپ به شماره 09114169926 ارسال نمایند




نظرات کاربران