در حال بارگذاری ...
به مناسبت هفته دفاع مقدس

«سرباز سردار» در پارک موزه دفاع مقدس ساری اجرا شد

نمایش « سرباز سردار» نوشته مرتضی شاه کرم و کارگردانی امین پورمند در پارک موزه دفاع مقدس شهرستان ساری به اجرا درآمد

 به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از مازندران، نمایش « سرباز سردار» نوشته «مرتضی شاه کرم»  و کارگردانی « امین پورمند » برای اجرای عمومی در هفته دفاع مقدس آماده شد.

«امین پورمند» کارگردان نمایش خیابانی «سرباز سردار» با ذکر این نکته که نمایش پیش رو به سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی»، رشادتها و شهادتش می پردازد گفت: این نمایش خیابانی که برای جشنواره بین‌المللی مقاومت نیز آماده می شود از هفته آینده ( ۵ مهرماه) به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در چند نقطه از استان اجرا خواهد شد.
وی که خود به همراه «محمد جواد رحمانی الاشتی» و «مهدی میرزایی» به ایفای نقش در این نمایش مشغول است گفت: «سرباز سردار » در دو اپیزود دیگر به شهیدان «یوسف الهی» و «عماد مغنیه» ( شهدای شاخص مقاومت) که از دوستان و یاران سردار حاج قاسم سلیمانی بوده اند نیز می پردازد و حال و هوای ارتباط معنوی این سه رزمنده را نشان می دهد.
 نمایش خیابانی «سرباز سردار» به سفارش واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری مازندران و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران تولید شده است که هفته آینده در برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس این مرکز اجرا خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران