در حال بارگذاری ...
با رأی هیئت داوران؛

نخستین جشنواره پوستر و تیزر تئاتر استان مازندران برگزیدگان خود را شناخت

نفرات برتر و شایسته تقدیر بخش‌های پوستر و تیزر اولین جشنواره مجازی پوستر و تیزر تئاتر استان مازندران کار مشترک انجمن هنرهای نمایشی مازندران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس بارأی هیئت‌داوران معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

«مسلم خردمند» در گفتگو با خبرنگار ایران تئاتر در مازندران به اقبال هنرمندان جهت شرکت در جشنواره پوستر و تیزر تئاتر استان مازندران اشاره کرد و گفت: این جشنواره مجازی با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی هنری به همت انجمن هنرهای نمایشی استان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چالوس برگزارشده بود.

 

دبیر اولین جشنواره پوستر و تیزر تئاتر استان مازندران بابیان اینکه داوری این جشنواره را «حامد بارئی طبری»، «امین وطنی» و «مرتضی کاظمی نیا» بر عهده‌ داشتند، افزود: برگزیدگان این جشنواره شنبه 20 اردیبهشت‌ماه در آئین اختتامیه آنلاین جشنواره پوستر و تیزر تئاتر استان مازندران از سوی هیئت‌داوران معرفی شدند.

وی بابیان اینکه در بخش پوستر تئاتر پوستر نمایش «آب آمد تیمم باطل شد» به طراحی مهدی نصرالله زاده و پوستر نمایش «خانه سیاه است» به طراحی آویده یزدانی بدون ترتیب اولویت شایسته تقدیر شدند، اضافه کرد: همچنین مقام سوم بخش پوستر، با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی به پوستر نمایش «کله‌پوک‌ها» به طراحی علی خلیلی رسید.

 

خردمند با اشاره به اینکه مقام دوم این بخش از آن پوستر نمایش «تنت تازیانه ایست که زلفش را در باد بی‌زمان رها کرده است» به طراحی محمد جمشیدی شد، یادآور شد: هیئت‌داوران برای مقام اول در این بخش هیچ انتخابی نداشتند.

وی گفت: تیزر نمایش «در باب مضرات کلفت بودن» به کارگردانی بنیامین شریعت پناهی و تیزر نمایش «آقای کانگ» به کارگردانی سهیل شیخ متولی، از سوی هیئت‌داوران و بدون ترتیب اولویت شایسته تقدیر بخش تیزر اعلام شدند.

 

خردمند بابیان اینکه مقام سوم این بخش با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی به تیزر نمایش «پس از برخورد جسم سخت به سر» به کارگردانی محمدرضا اصغر پور رسید، افزود: همچنین تیزر نمایش «قنبر و صندوق» به کارگردانی مرتضی آقاجانپور چمنی موفق به کسب مقام دوم بخش تیز جشنواره پوستر و تیزر تئاتر استان مازندران شد.

 

وی خاطرنشان شد: هیئت‌داوران این جشنواره همانند بخش پوستر برای مقام اول در این بخش هیچ انتخابی نداشتند.

 

خردمند گفت: پوستر نمایش «پانما» به طراحی امیررضا مظلومی توانست با تعداد  ۷۷۵ پسند (لایک) و تیزر نمایش «طالب» به کارگردانی پارسا زایدلی با تعداد ۱۰۴۲ پسند (لایک) جایزه انتخاب مردمی این جشنواره را از آن خود کردند.

 




نظرات کاربران