در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران:

نمایش های «انتخاب» و «طالب» به مرحله دوم جشنواره جایزه بزرگ سرو راه یافتند

محمودی برنتی از راهیابی نمایش های «انتخاب» و «طالب» کار مشترک حوزه هنری مازندران و اراده کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مرحله دوم جشنواره جایزه بزرگ «سرو» خبر داد.

«یاسر محمودی برنتی» در گفتگو با تئاتر مازندران به راهیابی دو اثر نمایشی از مازندران به مرحله دوم جشنواره جایزه بزرگ «سرو» اشاره کرد و گفت: نمایش‌ «انتخاب» به کارگردانی مشترک حمید ناطقی و سحر محسنی و نمایش «طالب» ساخته تورج زایدلی مورد توجه هیأت انتخاب نخستین جایزه بزرگ «سرو» قرار گرفت و به مرحله نهایی جشنواره راه یافت.

 

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران درخصوص پیشینه این جشنواره تصریح کرد: جشنواره سرو توسط انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس پایه ریزی شد و با هدف جریان‌سازی سالم و تقدیر از فعالان حوزه تئاتر مقاومت و برجسته‌سازی آثار نمایشی حوزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایش های «انتخاب» و «طالب» کار مشترک حوزه هنری مازندران و اراده کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است، افزود: این ۲ نمایش در بخش نهایی سی‌ویکمین دوره جشنواره تئاتر استان مازندران نیز حضور داشتند که نمایش «طالب» به عنوان یکی از ۲ اثر برگزیده آن جشنواره نیز انتخاب شده بود.




نظرات کاربران