در حال بارگذاری ...
با رای هیات داوران

اولین جشنواره عکس تئاتر مازندران برگزیدگان خود را شناخت

نفرات برتر و شایسته تقدیر بخش های تماشاگران و عکاسان اولین جشنواره مجازی عکس تئاتر مازندران کار مشترک انجمن هنرهای نمایشی مازندران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد با رأی هیئت داوران معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از مازندران، حامد مربوط صادق به استقبال چشمگیر عکاسان از اولین جشنواره مجازی عکس تئاتر مازندران اشاره کرد و گفت: اختتامیه آنلاین این جشنواره دوشنبه 15 اردیبهشت به صورت (لایو) زنده در صفحه اینستاگرام انجمن هنرهای نمایشی مازندران برگزار و هیئت داوران آرا خود را اعلام کردند.

دبیر اولین جشنواره مجازی عکس تئاتر مازندران بیان کرد: دربخش جنبی و غیر رقابتی و به پاس حضور ارزشمند عکاسان استان در نمایشگاه مجازی عکس تئاتر،هیئت داوران عکس تئاتر نمایش کله پوک ها به شماره تابلو 243 و با عکاسی محمد بنایی از نوشهر و عکس تئاتر نمایش سرتاسر به شماره تابلو 273 و با عکاسی کوثر شکری از محمودآباد را بدون ترتیب اولویت شایسته تقدیر دانستند.

وی افزود: عکس تئاتر نمایش آقای کانگ به شماره تابلو 135 و با عکاسی کاووش کفاشیان از آمل، عکس تئاتر نمایش بسیار دور هر آنچه نزدیکتر  به شماره تابلو 215 و با عکاسی سیده رقیه سادات سرکی از ساری، عکس تئاتر نمایش خداحافظی نکردی با نجمه سورچی به شماره تابلو 43 و عکس تئاتر نمایش جنگ واژه ای سه حرفی به شماره تابلو 47 هر دو با عکاسی معصومه جعفری از ساری و عکس تئاتر نمایش رستگاری در سحر گاه به شماره تابلو 88 با عکاسی مهیار کمانگری از آمل  بدون ترتیب اولویت در بخش تماشاگران شایسته تقدیر معرفی شدند.

مربوط صادق با بیان اینکه مقام دوم این بخش به عکس تئاتر اجرای کارنوال نوروز خوانی به شماره تابلو 141 و با عکاسی مژده ولی زاده از ساری  تعلق گرفت، یادآورشد: مقام سوم بخش تماشاگران با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی به عکس تیاتر نمایش شهر بی گدا به شماره تابلو 84 با عکاسی رضا سبزی پور از نوشهر رسید.

 

 

وی اظهار کرد: همچنین تابلوهای عکس 218 و 51 با عکاسی معصومه جعفری موفق به کسب رتبه نخست بخش تماشاگران شدند.

 

مربوط صادق گفت: در بخش عکاسان اولین جشنواره مجازی کس تئاتر مازندران سید هادی ساداتی از ساری ( تابلو 171)، علی راعی از محمودآباد ( تابلو 212)،  محمد جواد صالحی از نور (تابلو 198)، مصطفی اژدرپور از ساری ( شماره تابلو 87)  و مهدیس هاشمی از ایزدشهر (تابلو 114) از سوی هیئت داوران و بدون ترتیب اولویت شایسته تقدیر معرفی شدند.

وی با بیان اینکه مقام سوم این بخش را سید هادی ساداتی از ساری با شماره تابلو 166ازآن خود کرد، افزود: مقام دوم مشترک بخش عکاسان این جشنواره به سعید دارابی از بابلسر ( تابلو 224) و کسری کفاشیان از آمل (تابلو 91) اهدا شد.

 

مربوط صادق اظهار کرد: جایزه بهترین عکس تئاتر سال 1398 با اهدا دیپلم افتخار و وجه نقد  به عکس تئاتر نمایش بقا (تابلوهای 37 و 38) با عکاسی زینب ذبیحی از ساری تعلق گرفت.

 

وی اضافه کرد: همچنین فائزه قنبری از محمودآباد توانست با دریافت چهار هزار و 502پسند (لایک) جایزه انتخاب مردمی این جشنواره را از آن خود نماید.

مربوط صادق گفت: با نظر دبیر خانه مجازی جشنواره تعداد 30 عکس از آثار شرکت کنندگان در این جشنواره در نمایشگاه عکس جشنواره تئاتر استان مازندران در سال 99 به معرض دید عموم در خواهد آمد.




نظرات کاربران