در حال بارگذاری ...
در طی حکمی از سوی رییس انجمن هنر های نمایشی مازندران؛

مسئول پورتال انجمن هنرهای نمایشی شعبه مازندران منصوب شد

در طی حکمی از سوی رییس انجمن هنر های نمایشی مازندران، حمیدرضا گل محمدی تواندشتی به عنوان مسئول پورتال انجمن هنرهای نمایشی شعبه مازندران منصوب شد.

ه گزارش تئاتر مازندران؛ درطی حکمی  به امضای یاسر محمودی برنتی رییس انجمن هنرهای نمایشی شعبه مازندران حمیدرضا گل محمدی تواندشتی به عنوان مسئول پورتال انجمن هنرهای نمایشی شعبه مازندران  منصوب شد.

در این حکم آمده است:

با عنایت به تصمیم هیئت رییسه انجمن هنرهای نمایشی شعبه مازندران، به موجب این حکم شما را به مدت دو سال از تاریخ 1398/9/24 به عنوان مسئول پورتال انجمن هنرهای نمایشی شعبه استان منصوب می نمایم.

تقویت و تعالی هنر نمایش استان به مدد همکاری و برقراری ارتباط با گروه های نمایشی و دستیابی به بیشترین میزان همسویی و همگرایی برای جلب اعتماد هنرمندان؛ ایفای نقش سخنگویی و نمایندگی انجمن در مجامع به منظور ایجاد تمهیدات رسانه ای و ارتباط و همکاری مشترک؛ اهتمام به بزرگداشت مناسبت های دینی و ملی در انجمن به منظور پاسداشت شان ارزشی و انقلابی هنرمندان؛ همکاری و تعامل مناسب و مطلوب با رسانه های مکتوب و سایت های خبری از اولویت های این انجمن است.

موفقیت و بهروزی روز افزونتان را در انجام وظایف مهمی که بر عهده دارید از خداوند منان مسئلت دارم.‏

 

گفتنی است : حمیدرضا گل محمدی تواندشتی متولد 1337 از تهران، کارشناس نمایش گرایش کارگردانی، مدیر بازنشسته فعالیت های دینی هنری و ادبی جهاد دانشگاهی واحد مازندران، از فعالان تئاتر استان مازندران، از اوایل انقلاب تا کنون به عنوان  بازیگر،کارگردان، نویسنده، طراح صحنه ،منتقد و... در اجرای بیش از 60 نمایش فعالیت داشته است. در طول خدمتش در جهاد دانشگاهی دوخبرگزاری ایسنا و ایکنا را در سال های 78 و 83  در مازندران راه اندازی کرده  و به عنوان مسئول دفتر ایسنا و مدیر اجرایی خبرگزاری ایکنا، در حیطه خبرنگاری فعال بوده است. وی در طول سال های متمادی داوری جشنواره های تئاتردانش آموزی و جشنواره های تئاتر بسیج استان و چند جشنواره دیگر در استان را در مرحله های مختلف باز خوانی، بازبینی و مرحله نهایی بر عهده داشته است. در دانشگاه مازندران، مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی، دانشگاه پیام نور تحت نظارت جهاد دانشگاهی و دانشگاه آزاد به تدریس تئاتر پرداخته است وهم اکنون پس از بازنشستگی مسئولیت کانون تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی را بر عهده دارد و در امر آموزش تئاتر و اجراهای تئاتر دانشجویی در پردیس دانشگاه مازندران مشغول به فعالیت است. از گل محمدی مجموعه نمایش نامه ای به نام عقبه اخلاص شامل 10 نمایش نامه در سال 94  توسط انتشارات جهاد دانشگاهی و مقاله جنبه های نمایشی در بازی های محلی مازندران درکتاب مجموعه مقاله های نخستین همایش هنر تبرستان (گذشته و حال)؛ انتشارات موسسه آموزش عالی مارلیک؛ بهار 1392 به چاپ رسیده است .

 

 




نظرات کاربران