در حال بارگذاری ...
از سوی گروه تئاتر همرهان محمود آباد؛

نمایش«حرکت خون در رگ های خشکیده» در محمودآباد روی صحنه رفت

از سوی گروه تئاتر همرهان محمود آباد نمایش«حرکت خون در رگ های خشکیده» یه کارگردانی احترام حسین پور ۲۶ آذر ماه ۹۸ در سالن بلاک باکس مجتمع فرهنگی هنری غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر مازندران، از سوی گروه تئاتر همرهان محمود آباد نمایش«حرکت خون در رگ های خشکیده» منتخب جشنواره تئاتر بسیج مازندران  به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی احترام حسین پور 26 آذر ماه 98 در سالن بلاک باکس مجتمع فرهنگی هنری غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به روی صحنه رفت وتا یکم دی ماه هر شب ساعت 18 به اجرا در می آید.

 نمایش حرکت خون در رگ های خشکیده  حکایت دو روایتگری را بازگو می کند که این بار قصد اجرای حکایت شیخ صنعان را دارند. ولی بازیگر زن ، می خواهد بازی را جوری دیگر به نمایش بگذارد که با مخالفت بازی گردان روبرو می شود و در نهایت حکایت شیخ صنعان از طریق بازی در بازی و روایت از زبان و رفتار دو نمایشگر به اجرا در می آید.

بهرام دوست قرین، مهدی نصراله زاده و حمیدرضا گل محمدی تواندشتی به عنوان مشاورین کارگردان یاری گر این نمایش بودند.

در این نمایش طاهره محمدی، مهدی الله قلی تبار و علیرضا حسینی به بازی پرداختند.

در بخش عوامل فنی محمود ابراهیمی به عنوان دستیارکارگردان، آرزوعالمی به عنوان طراح پوستر و بروشور، الهام منصوری به عنوان طراح و دوخت لباس، احترام حسین پور به عنوان طراح صحنه علیرضا آصف به عنوان طراح و اجرای نور، حسن رامی به عنوان مسئول تدارکات و مجری سایه روی پرده و درگروه موسیقی فاضله فلاح به عنوان نوازنده دف، بهمن جعفری و محمود ابراهیمی به عنوان نوازنده نی در این نمایش همکاری داشتند.

گفتنی است که این نمایش دوم دی ماه در بلاک باکس مجتمع فرهنگی هنری سلمان هراتی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران به روی صحنه می رود.




نظرات کاربران