در حال بارگذاری ...
از سوی گروه تئاتر تیرنگ و با همکاری گروه تئاتر پاپیون؛

نمایش شاد و موزیکال«قصه بهار کوچولو» در جویبار به روی صحنه رفت

از سوی گروه تئاتر تیرنگ و با همکاری گروه تئاتر پاپیون نمایش شاد و موزیکال«قصه بهار کوچولو» به کارگردانی حمید ناطقی از سوم آذر ماه ۹۸ در جویبار به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر مازندران، از سوی گروه تئاتر تیرنگ و با همکاری گروه تئاتر پاپیون نمایش شاد و موزیکال«قصه بهار کوچولو» به نویسندگی حمید یونسی وکارگردانی حمید ناطقی از سوم آذر ماه 98 در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان جویبار به روی صحنه رفت و تا 18 آذرماه ادامه خواهد داشت.

خلاصه داستان نمایش می پردازد به ماجرای بهار دختری که عزم خودرا جزم کرده تا به جنگ دیوی که روستایشان را به تسخیر خود درآورده است برود، بهار در جنگل گم می شود و... 

در این نمایش علی ربیجاوندی پور، محمدرضا عزیزی، مهسا سلیقه، محمدصادق قادی، عسل قنبری، سحر محسنی و سیدحمیدرضا نور بخش به بازی می پردازند.

تهیه کنندگی این نمایش را آرزو محمدیون شبستری و رضا عباسی بر عهده دارند و سحرمحسنی کیاسری به عنوان مشاور کارگردان، سید حمیدرضا نوربخش به عنوان بازیگردان، علی ربیجاوندی پور به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز، معصومه شمسعلی نژاد به عنوان مجری موسیقی و نور، حمید ناطقی و سحر محسنی به عنوان طراح صحنه، سید حمیدرضا نوربخش به عنوان مجری دکور، مارال ناطقی به عنوان طراح لباس، مهدی رضایی به عنوان چهره پرداز یاری گر این نمایش هستند و طراحی چهره پردازی این نمایش به صورت گروهی انجام پدیرفته است.

گفتنی است که این نمایش با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، حوزه هنری و انجمن هنر های نمایشی شعبه مازندران به اجرا در آمده است.




نظرات کاربران