در حال بارگذاری ...
درسی و یکمین جشنواره تئاتر مازندران؛

از عوامل و بازیگران نمایش«تولد18 سالگی» ویژه معلولان درجشنواره تجلیل وِیژه شد

درسی و یکمین جشنواره تئاتر مازندران از عوامل و بازیگران نمایش«تولد۱۸ سالگی» به نویسندگی و کارگردانی سارا فرخی از آمل ویژه معلولان تجلیل وِیژه به عمل آمد.

 به گزارش  تئاتر مازندران، یاسر محمودی برنتی رییس انجمن هنر های نمایشی شعبه مازندران درحاشیه برگزاری سی و یکمین جشنواره تئاتر مازندران درگفت و گو با تئاتر مازندران گفت: تئاتر معلولان جزئی از بدنه تئاتراست و هنرمندان معلول را جدا از خانواده تئاتر استان نمی‌دانیم و به همین دلیل با پیشنهاد هیأت داوران انتخاب،  بنا را بر این گذاشتیم که از خانواده معلولان تئاتر استان هم نماینده ای در جشنواره تئاتر استان حضور پیدا کند.

وی افزود: لذا امسال شاهد حضور یک گروه تئاتری ویژه معلولان دربزرگترین رویداد مهم تئاتراستان مازندران بودیم که در بخش میهمان این جشنواره حضور پیدا کردند و کار خود را  هم چون گروه های  منتخب دیگر در جشنواره به روی صحنه بردند.

محمودی ادامه داد: درآیین اختتامیه جشنواره سی و یکم که  23 آبان ماه 98 در سینما سپهر ساری برگزار شد، از نمایش«تولد18 سالگی» آمل به نویسندگی و کارگردانی سارا فرخی به بازیگری مددجویان بهزیستی، با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از کارگردان و اعضای گروه این نمابش با نگاهی ویژه تجلبل به عمل آمد.

گفتنی است که سی ویکمین جشنواره تئاتر مازندران از 20 آبان ماه 98 کار خود را در ساری آغاز کرد و با انتخاب نمایش های «بقا» از آمل و «طالب» از ساری  جهت راه یابی به جشنواره تئاتر فجر کار خود را در 23 آبان ماه 98 به پایان رساند.

 

 




نظرات کاربران