در حال بارگذاری ...
در نخستین روز از سی ویکمین جشنواره تئاتر استان؛

چهار نمایش اجرا شد

در نخستین روز از سی و یکمین جشنواره تئاتر مازندراننمایش «سیل ساکن تفکرات اذهان بیخودی ناآرام» ، «جنگال» ، «چند پاراگراف عشق» و «تولد ۱۸ سالگی» در ساری برگزار شد.

به گزارش تئاتر مازندران در روز نخست سی و یکمین جشنواره تئاتر مازندران 20 آبان ماه 98، این رویداد فرهنگی هنری   نمایش «سیل ساکن تفکرات اذهان بیخودی ناآرام» به نویسندگی نیما دهقانی و کارگردانی سبحان قربانی از شهر بابلسر در ساعت‌های 10 صبح و 12 ظهر در سالن سلمان هراتی اجرا می‌شوند، افزود: نمایش «جنگال» به نویسندگی  و کارگردانی علی قاجاری از شهر ساری ساعت‌های 15 و 16 و 30 دقیقه در بلک باکس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران روی صحنه رفت.

 نمایش «چند پاراگراف عشق» به نویسندگی و کارگردانی حامد کریمی از قائم‌شهر در ساعت‌های 16 و 30 دقیقه و 18 عصر در سالن شهید هادی باغبانی حوزه هنری استان خبر داد و گفت: «تولد 18 سالگی» به نویسندگی و کارگردانی سارا فرخی  از شهر آمل  آخرین نمایشی  بود که در ساعت‌های 18 و 19 عصر در سالن‌ سلمان هراتی اجرا در آمد.

 

برای قضاوت نهایی سی و یکمین جشنواره تئاتر مازندران؛ 

عباس زارع مدیرکل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران در گفت وگو با تئاتر مازندران از انتخاب داوران مرحله نهایی سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران خبر داد و گفت: درمرحله نهایی مرحله نهایی سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران، خانم مهتاب نصیر پور، آقایان محمد رضا غفاری و حسین کیانی از اساتید تئاترکشور قضاوت این دوره از جشنواره را بر عهده دارند .

وی افزود: امسال علاوه بر داوران اصلی دو گروه داوری از سوی کانون پیشکسوتان تئاتروکانون منتقدان تئاترانجمن هنرهای نمایشی استان مازندران به داوری گروه های پذیرفته شده در جشنواره می پردازند وسه جایزه ویژه برای بهترین اثر نمایشی، بهترین کارگردان و بهترین نمایش نامه نویس، پس از داوری ،این جوایز در مراسم اختتامیه به برترین ها اهداء می کنند.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: آقایان اسفندیار بهاری، محمد جونیان، جهانفرکاویانپور، محمد رضا ضمیر پور، هوشنگ رضایی، الله یار هزارجریبی، صفرعلی اوجانی، محمدرضا منصوری و حمیدرضا گل محمدی تواندشتی، از پیشکسوتان تئاتر مازندران، به عنوان هیات داوران پیشکسوت تئاتر استان برترین های سی و یکمین جشنواره تئاتر استان را انتخاب می کنند.

وی در ادامه افزود: آقایان علیرضا سعیدی کیاسری، مهدی روشن ضمیر طبری، رضا امیر صالحی و مصطفی غفاری ساروی از هنرمندان شناخته شده ی تئاتر به انتخاب برترین های سی و یکمین جشنواره تئاتر استان می پردازند.

زارع خاطرنشان کرد: سی و یکمین جشنواره تئاتر مازندران از تاریخ ۲۰  آبان ماه آغاز شده است و به مدت چهار روز با حضور۱۲ گروه نمایشی ازسراسراستان درآمفی تئاترشهید باغبانی حوزه هنری ساری، بلک باکس و سالن آمفی تئاتر سلمان هراتی مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران درساری به اجرا در می آید.




نظرات کاربران