در حال بارگذاری ...
دبیر جشنواره خبر داد:

سی ویکمین جشنواره تئاتر استان مازندران در ساری آغاز شد

رئیس انجمن هنرهای نمایشی شعبه مازندران از آغاز سی ویکمین جشنواره تئاتر استان مازندران خبر داد و گفت: این جشنواره با با حضور دوازده گروه منتخب با ادای احترام هنرمندان و مسئولان در گلزار شهدای ساری آغاز به‌کار کرد.

به گزارش تئاتر مازندران، یاسر محمودی برنتی رییس انجمن هنر های نمایشی شعبه مازندران  بیستم آبان ماه 98 در حاشیه آئین افتتاحیه نمایشگاه پوستر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران در گفت و گو با تئاتر مازندران گفت: این جشنواره از ساعت 8 صبح امروز با حضور هنرمندان و مسئولین در گلزار شهدای ساری آغاز بکار کرد.

محمودی برنتی بابیان این مطلب که هنرمندان مرکز استان از نبود سالن مختص تئاتر دچار مشکلات عدیده‌ای هستند و برای تمرین نمایش‌های خود با کمبود فضا مواجه‌ هستند، افزود:  بازدید از تالار فرهنگی هنری در حال احداث ساری دیگر برنامه آئین افتتاح این جشنواره بوده است.

وی ادامه داد:  12 گروه نمایشی از شهرهای تنکابن، نوشهر، آمل، بابلسر، نکا، قائم‌شهر و پل سفید 20 الی23 آبان ماه جاری در سالن‌های سلمان هراتی و بلک باکس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و سالن شهید هادی باغبانی حوزه هنری استان به روی صحنه می‌روند.

دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران افزود: امروز هم ‌زمان با نخستین روز از آغاز بکار سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران نمایش «سیل ساکن تفکرات اذهان بیخودی ناآرام» به نویسندگی نیما دهقانی و کارگردانی سبحان قربانی از شهر بابلسر در ساعت‌های 10 صبح و 12 ظهر در سالن سلمان هراتی اجرا می‌شوند، افزود: نمایش «جنگال» به نویسندگی  و کارگردانی علی قاجاری از شهر ساری ساعت‌های 15 و 16 و 30 دقیقه در بلک باکس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران روی صحنه می‌رود.

وی از اجرای نمایش «چند پاراگراف عشق» به نویسندگی و کارگردانی حامد کریمی از قائم‌شهر در ساعت‌های 16 و 30 دقیقه و 18 عصر در سالن شهید هادی باغبانی حوزه هنری استان خبر داد و گفت: «تولد 18 سالگی» به نویسندگی و کارگردانی سارا فرخی  از شهر آمل  آخرین نمایشی است که امروز ساعت‌های 18 و 19 عصر در سالن‌ سلمان هراتی اجرا می‌شود.

محمودی برنتی  با ارایه این مطلب  که هر نمایش در 2 سانس مجزا  اجرا می‌شوند تا همه گروه‌ها بتوانند کارهای یکدیگر را مشاهده کنند افزود:«حسین کیانی»، «مهتاب نصیرپور» و «محمدرضا غفاری» به‌عنوان داوران جشنواره معرفی شدند و آیین اختتامیه سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران عصر پنجشنبه 23 آبان در سینما سپهر ساری برگزار می‌شود.

 

 

 




نظرات کاربران