در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر جشنواره

جدول نهایی اجرا های سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران اعلام شد

دبیر جشنواره سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران از برگزاری این جشنواره در بیستم الی بست وسوم آبان ماه ۹۸ خبر دادو گفت: در این دوره از جشنواره تئاتر مازندران هر گروه منتخب به دو اجرا خواهند پرداخت.

به گزارش تئاتر مازندران، یاسر محمودی برنتی دبیر جشنواره سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران در گفت و گو با تئاتر مازندران با ارایه این مطلب که در روز بیستم آبان 98 جشنواره راس ساعت 8 با حضور در گلزار شهدای ساری آغاز می شود گفت: راس ساعت9 بازدید از تالار فرهنگی هنری در حال احداث ساری را خواهیم داشت، افتتاح نمایشگاه پوستر  در راس ساعت 10  از دیگر برنامه های جشنواره است که به اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به این مطلب که پیرو تصمیم ستاد برگزاری جشنواره، گروه های منتخب در طول برگزاری جشنواره دو اجرا خواهند داشت افزود: در روز20 آبان ماه 98 راس ساعات 10 صبح و 12 ظهرنمایش‌«سیل ساکن تفکرات اذهان بیخودی ناآرام» به نویسندگی نیما دهقانی وکارگردانی سبحان قربانی از شهر بابلسر درسالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری سلمان هراتی ادارکل فرهنگ وارشاد اسلامی  به روی صحنه می رود.

وی ادامه داد: دومین اجرای جشنواره نمایش «جنگال» به نویسندگی وکارگردانی علی قاجاری از شهر ساری است که راس ساعت 15 اجرا اول و راس ساعت 16/30  اجرای دوم خود را در سالن بلک باکس مجتمع فرهنگی هنری سلمان هراتی ادارکل فرهنگ وارشاداسلامی به اجرا خواهد گذاشت. نمایش«چند پاراگراف عشق» به نویسندگی و کارگردانی حامد کریمی از قائم‌شهر سومین نمایش است که در سالن آمفی تئاتر شهید باغبانی حوزه هنری در ساعات 16 و 18 به اجرا  در می آید  وآخرین اجرای این روز نمایش«جشن تولد 18 سالگی» به نویسندگی و کارگردانی سارا فرخی در بخش میهمان جشنواره از شهر آمل است که در در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری سلمان هراتی ادارکل فرهنگ وارشاداسلامی به اجرا در می آید.

 محمودی ادامه داد: دردومین روز از جشنواره که در تاریخ 21 آبان ماه برگزار خواهد شد، نمایش «بقا» به نویسندگی افشین نبی پور و کارگردانی مشترک افشین نبی پور و محمد شجاعی از شهر آمل در سالن بلاک باکس مجتمع فرهنگی هنری سلمان هراتی ادارکل فرهنگ وارشاداسلامی راس ساعات 10 و 12 اجرا خواهد داشت. در دومین اجرای این روز نمایش«آقای کانگ» به نویسندگی و کارگردانی سهیل شیخ متولی از شهر آمل راس ساعات 16 و 30/17 سالن امفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری سلمان هراتی ادارکل فرهنگ وارشاداسلامی به اجرا در خواهدآمد. نمایش«طالب» به نویسندگی و کارگردانی تورج زایدلی از شهر ساری نمایش سوم این روز در سالن حوزه هنری راس ساعت 30/16  و 18 در سالن شهید باغبانی حوزه هنری به روی صحنه می رود و  نمایش«پس از برخورد جسم سخت به سر» به نویسندگی سجاد داغستانی و کارگردانی مهدی ملکی از شهر پل‌سفید نمایش پایانی این روزدر سالن بلک باکس مجتمع فرهنگی هنری سلمان هراتی ادارکل فرهنگ وارشاداسلامی راس ساعات 30/19  و 21 به روی صحنه خواهد رفت.

دبیر جشنواره سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران خاطرنشان کرد: در روز چهارشنبه 22 آبان ماه 98 ، نمایش«خواب در فنجان خالی» به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی احمد خدادی از شهر نکا  سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  راس ساعت 10 و 12 به روی صحنه می رود. نمایش «انتخاب» به نویسندگی حسین ذوالفقاری و کارگردانی حمید ناطقی از گروه آوینه از قائم شهر در سالن بلک باکس مجتمع فرهنگی هنری سلمان هراتی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی راس ساعت 15 و 30/16 اجرا می شود . نمایش«پانما» به نویسندگی مجید کاظم‌زاده مژدهی و کارگردانی مسلم خردمند از شهر چالوس در سالن آمفی تئاتر شهید باغبانی حوزه هنری ساری راس ساعت 30/16 و18 به  روی صحنه خواهد رفت و آخرین نمایش این روز، نمایش«تنت تازیانه‌ای است که زلفش را در باد بی‌زمان رها کرده» به نویسندگی مجتبی دهدار و کارگردانی داریوش شافی از شهر تنکابن در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری سلمان هراتی ادارکل فرهنگ وارشاداسلامی راس ساعات 30/19 و 20  به روی صحنه می رود .

 رییس انجمن هنر های نمایشی استان مازندران در پایان افزود: در روز 23 آبان ماه روز پایانی جشنواره راس ساعت 9 بازدید از آسایشگاه جانبازن ساری را در برنامه داریم، راس ساعت 10 نشست تخصصی گروه های شرکت کننده با هیئت داوران برگزار خواهد شد و مراسم اختتامیه جشنواره راس ساعت 14 در سینما سپهر ساری برگزار می شود. 




نظرات کاربران