در حال بارگذاری ...
کارگردان نمایش «انتخاب» :

نگاه ویژه در بخش محتوایی و فنی سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران

کارگردان نمایش «انتخاب» گفت: نگاه ویژه در بخش محتوایی و فنی از سوی داوران، نوید برگزاری جشنواره پر باری را به همرا دارد.

به گزارش تئاتر مازندران، حمید ناطقی کارگردان نمایش «انتخاب»  منتخب سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران  از قائم شهر  در گفت و گو با تئاتر مازندران،  با ارایه این مطلب که سی و یکمین جشنواره تئاتر مازندران  با نظم و شور و حال خاصی در مازندران آغاز شد گفت: از جمله شور و حالی که می توان به آن اشاره کرد، انتخاب  وحضور گروه های بیشتر توسط هیئت داوران  نسبت به سال گذشته در مرحله نهایی جشنواره است.

 وی افزود:  حضور تعداد 12 نمایش از شهر های مختلف استان که نسبت به جشنواره های گذشته که  عدد حضور در جشنواره را دورقمی کرده است، یکی از نکات مثبت این جشنواره نسبت به جشنواره های سال های گذشته است که نشان از مدیریت خوب دست اندکاران جشنواره را به همراه دارد و مطمئن هستم که این حرکت رقابت سنگین و هیجانی تری را در مرحله پایانی به همراه خواهد داشت.

ناطقی با ارایه این مطلب که داوران  مرحله بازبینی از لحاظ علمی و تجربی، از تراز بالایی برخوردار بودند ادامه داد: ارتباط خوب داوران  با کارگردان ها و  نگاه ویژه ای که  در بخش فنی و به خصوص در بخش محتوایی از سوی داوران اعمال شد ، نوید خوبی را در برگزاری جشنواره به همراه دارد.

کارگردان نمایش «انتخاب»  ضمن تقدیر از مسئولان برگزاری جشنواره خاطر نشان کرد:  سی و یکمین جشنواره تئاتر استان  با  مدیریت و برنامه ریزی اصولی مسئولان و دست اندرکان جشنواره،  همدلی و هم فکری هنرمندان و گروه های نمایشی استان می تواند به رشد و ارتقاء سطح کیفی جشنواره  و تئاتر استان کمک رسان باشد.




نظرات کاربران