در حال بارگذاری ...
با حضور مسئولان استانی در جمع هنرمندان؛

روز های خوب برای هنر استان مازندران

مهر ماه ۹۸ در مازندران با حضور مسئولان استانی در جمع هنرمندان ، روز های خوش یمنی برای هنر استان مازندران رقم خورد.

به گزارش تئاتر مازندران، مازندران در مهر ماه 98،  شاهد اجرای بیش از 50 نمایش از سوی گروه های مختلف نمایشی درشهرهای استان بود که جهت حضور در جشنواره های مختلف استانی آمادگی خود را اعلام کردند.

در ساری نیز گروه های مختلف نمایشی آثار متعددی را به روی صحنه بردند از جمله این اجرا ها، اجرای  نمایش «مرهم عزیز» به نویسندگی و کارگردانی افشین رشیدی بود که از 13 مهر ماه به مدت پنج روز در سالن آمفی تئاترسلمان هراتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری به روی صحنه رفت.

در  اجرای این نمایش، مقام ارشد استان و تنی چند از مسئولان و مقامات شهری و استانی حضور پیدا کردند.

از جمله مسئولانی که در این نمایش حضور پیدا کردند عباس رجبی شهردار ساری بود که به همراه همسر خود جهت دیدن نمایش«مرهم عزیز» در سالن نمایش ورود  پیدا کرده و به تماشای این نمایش نشستد.

شهردار ساری پس از به پایان رسیدن نمایش با رفتن به روی صحنه در جمع بازیگران و عوامل نمایش قرار گرفت و ضمن تقدیر از آن ها، با اهدای لوح تقدیر و جوایزی خستگی اجرا را از تنشان بیرون کرد.  

 هنرمندان مازنی این حرکت شایسته شهردار را به منزله حمایت از هنر تئاتر و تمام گرایش های هنری دانسته و آن را به فال نیک گرفته اند و امیدوار شدند که این حرکت ها بتواند آغاز گرخوبی برای حضور مداوم  سایر مدیران استانی در عرصه هنر بوده و دلگرمی هنرمندانی را که با سعی و تلاش فراون اقدام به تولید آثار هنری می کنند، به همرا داشته باشد.




نظرات کاربران