در حال بارگذاری ...
با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران

محمد جونیان دبیر چهارمین جشنواره سراسری سنتی سیاه بازی مازندران شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با صدور حکمی محمد جونیان از پیشکسوتان و فعالان تئاتر استان مازندران را به عنوان دبیر چهارمین جشنواره سراسری سنتی سیاه بازی در مازندران منصوب شد.

به گزارش تئاتر مازندران، در طی حکمی از سوی عباس زارع مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران،  محمد جونیان به‌عنوان دبیر چهارمین جشنواره سراسری سنتی سیاه‌بازی در مازندران منصوب شد.

متن حکم صادرشده بدین شرح است: جناب آقای محمد جونیان، نظر به برگزاری چهارمین جشنواره سراسری سنتی سیاه‌بازی، بنابر تجربیات ارزنده، تعهد و تخصص جنابعالی بنابر این ابلاغ شما را به‌عنوان دبیر این جشنواره منصوب می‌نمایم. امید است که با همکاری و نظارت معاونت هنری و سینمایی اداره کل و انجمن هنرهای نمایشی شعبه استان در برگزاری جشنواره‌ای خوب و شایسته موفق و سربلند باشید.

در همین راستا، یاسر محمودی برنتی رییس انجمن هنرهای نمایشی شعبه مازندران در گفت‌وگو با تئاتر مازندران ضمن تبریک این انتصاب گفت: انجمن هنرهای نمایشی شعبه مازندران با تمام وجود در برگزاری این رویداد مهم تئاتری در استان مازندران یاری‌گر دبیر جشنواره خواهد بود.




مطالب مرتبط

گفت‌و‌گوی نوروزی با پیشکسوت تئاتر و سیاه بازی مازندران

محمد جونیان: وظیفه هنرمندان ایجاد نشاط اجتماعی است
گفت‌و‌گوی نوروزی با پیشکسوت تئاتر و سیاه بازی مازندران

محمد جونیان: وظیفه هنرمندان ایجاد نشاط اجتماعی است

محمد جونیان هنرمند پیشکسوت سیاه بازی استان مازندران بر این باور است که هنرمندان که حس زیبایی دارند و باید این حس زیبا را به مردم انتقال بدهند و این جزئی از وظایف ذاتی هنرمندان است که باید شادی و نشاط را بین مردم ببرند و با تمام مشکلاتی که در سرراه خود دارند، آن‌ها را امیدوار ...

|

نظرات کاربران