در حال بارگذاری ...
بعد از گذشت یک دهه؛

استاندار مازندران به دیدن تئاتر رفت

استاندار مازندران شخصیتی از اهالی رسانه و با پیشینه ای فرهنگی، نخستین استانداری است که پس از گذشت یک دهه در مازندران،۱۸ مهر ماه ۹۸ جهت دیدن نمایش «مرهم عزیز» به سالن آمفی تئاتر سلمان هراتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری مراجعه و به دیدن این نمایش نشست.

به گزارش تئاتر مازندران، احمد حسین زادگان استاندار مازندران، شخصیتی از اهالی رسانه مازندران و با پیشینه ای فرهنگی، نخستین استانداری است که پس از گذشت یک دهه در مازندران، 18 مهر ماه 98  جهت دیدن نمایش «مرهم عزیز»  به نویسندگی و کارگردانی «افشین رشیدی» که از 13 مهر ماه به روی صحنه رفته است، به سالن آمفی تئاتر سلمان هراتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری مراجعه و به دیدن این نمایش نشست.
وی در هنگام اجرای این نمایش اقدام به عکس برداری از صحنه های مختلف این نمایش کرد، که در نوع خود به عنوان یک استاندار بی نظیر است.
پس از به پایان رسیدن نمایش، این مقام ارشد استان به همراه مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران جهت خدا قوت گفتن به عوامل و بازیگران نمایش به روی صحنه رفتند و با اهدای گل و هدایایی از بازیگران و عوامل اجرایی نمایش تجلیل به عمل آوردند.
 تا کنون از کمترکسی به عنوان یک مقام ارشد استان این چنین حرکت ارزنده ای فرهنگی دیده شده است. امید آن داریم که مدیران و مقام های استانی با تآسی از این تفکر پسندیده  گام های مثبتی را در  جهت رشد و اعتلای هنر استان بردارند.
در پایان فراموش نشود که در آستانه برگزاری سی ویکمین جشنواره تئاتر استانی قرار داریم، لذا از استاندار محترم و هنر دوست مازندران  درخواست داریم  که با حمایت مادی و معنوی خود از اهالی تئاتر، پس از یک دهه در استان، شاهد برپایی جشنواره ای پر بار و سراسر شور و نشاط باشیم.
به گزارش تئاتر مازندران،  نمایش «مرهم عزیز» به نویسندگی و کارگردانی افشین رشیدی از 13  الی22 مهرماه 98 در سالن آمفی تئاتر سلمان هراتی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ساری به روی صحنه رفته است.
در این نمایش سیدحسین شیدایی فر، بهناز دوستی، ابراهیم اطهری، هانیه تقی نژاد، بهداد علی پناه، متین علی نژاد، ابوالفضل قاسم پور، پیمان فیروزکندیان و افشین رشیدی به بازی پرداختند.




نظرات کاربران