در حال بارگذاری ...
هشتم مهرماه برگزارشد؛

هم اندیشی هیات رییسه انجمن هنرهای نمایشی شعبه مازندران

هم اندیشی هیات رییسه انجمن هنر های نمایشی و تنی چند ازمسئولان کانون های تئاتر استان مازندران هشتم شهریور در دفتر انجمن هنر های نمایشی شعبه مازندران برگزار شد.

به گزارش تئاتر مازندران؛ یاسر محمودی برنتی رییس انجمن هنر های نمایشی شعبه مازندران و دبیر سی و یکمین تئاتر استان مازندران در هم اندیشی هیت رییسه انجمن هنر های نمایشی وتنی چند ازمسئولان کانون های تئاتر استان که  هشتم شهریور در دفتر انجمن هنر های نمایشی شعبه مازندران برگزار شد گفت: از اعتماد جناب آقای زارع مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به انجمن هنر های نمایشی که نقطه عطفی جهت همکاری انجمن با اداره کل را به همراه دارد کمال تشکر را دارم.

وی افزود: امیدوارم که با حضور شما عزیزان و هم فکری با هم بتوانیم به یک راه کار اصولی جهت برپایی یک جشنواره ایده آل در استان رسیده و در پایان کار دستاورد خوبی را به همراه داشته باشیم.

محمودی با اریه این مطلب که هنرمندان استان با پیشنهادات و ارایه طرح های خود در جهت بهبود تئاتر در استان می توانند کمک موثری را در مسیر راه انجمن ارایه دهند،  ادامه داد: یکی از دغدغه ها انجمن شکل گیری کانون های مختلف تئاتری در سطح استان است،که با شکل گیری و تشکیل این کانون ها انجمن می تواند با تشکیل اتاق فکری با همدلی و همفکری نسبت به کمی ها و کاستی های موجود تئاتر استان و آسیب های وارده برآن اشراف پیدا کرده و راهکار های مناسبی را در جهت رفع آن ارایه کنند.

وی افزود: با شکل گیری کامل این کانون ها و انتخاب مسئولان و اعضای آن امید این داریم که بتوانم با هم فکری و برنامه ریزی توسط مسئولان و اعضای کانون ها گام مثبتی در روند رو به رشد تئاتر در استان برداریم.  

رییس انجمن هنرهای نمایشی شعبه مازندران خاطرنشان کرد: با شکل گیری کانون ها می توانیم  جهت شناسایی هنرمندان نمایش در گرایش های مختلف، نیاز سنجی دوره های تخصصی آموزشی توسط کانون های می تواند راهکار خوبی برای ارتقای علمی هنرمندان در حوزه های مختلف تئاتری به ارمغان بیاورد.

در پایان حاضرین درهم اندیشی به ارایه نظرات و پیشنهادات خود جهت دسترسی با راهکار های مناسب در رابطه با رشد تئاتر و برگزاری جشنواره تئاتر در استان پرداختند.




نظرات کاربران