در حال بارگذاری ...
از سوی گروه تئاتر غو در محمود آباد ؛

«اعتراف در آدمستان و همدستان قتل اریکس» به روی صحنه رفت

نمایش «اعتراف در آدمستان و همدستان قتل اریکس» از سوی گروه تئاتر غو به نویسندگی و کارگردانی محسن سپاسی از دوم الی نهم شهریور ماه در محمود آباد به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاترمازندران، نمایش «اعتراف در آدمستان و همدستان قتل اریکس» از سوی گروه تئاتر غو به نویسندگی و کارگردانی محسن سپاسی و تهیه کنندگی مجیدکریمی و آیت رضازاده از دوم الی نهم شهریور ماه در سالن آمفی تئاتر مجتمع غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمود آباد به روی صحنه رفت.

خلاصه داستان نمایش می پردازد به اریکس که از اصلاح جامعه ملول گشته و راه را در اصلاح خود می یابد. پس جدال درونی او برای یافتن حقیقت آغاز می شود. قلب و مغز او در تردید و چالش برای رقم زدن انقلاب درونی، رویدادهای داستان را رقم می زنند.

در این نمایش ناصر عظیمی، امیرعلی خبازیان، محسن سپاسی، مجید کریمی  به بازی پرداختند.

گروه تئاتر جوانه مجری طرح این نمایش بود و جمعیت جوانان کشاورز به عنوان سرمایه گذار با این نمایش همکاری داشتند.

عوامل فنی ابن نمایش عبارتند از حسن سجودی مدیر تولید، محسن سپاسی طراح صحنه، امیرحامد احمدزاده مشاور رسانه و گرافیک، شایان صالح شاعر، مژگان اکبری طراح دکور و ساخت صورتک، حسین کریمیان طراح گریم، فرهود ستایش مهندسی صدا، حسین عمران اپراتور صدا، مریم فتحی طراح پوستر، علیرضا آصفی طراح نور، فائزه قنبری، مدیر روابط عمومی، محمد شاداب عکاس، سمیرا سلطانی مدیریت فضای مجازی، فاطمه بذار چالی عکاس و ساخت تیزر، آیت رضازاده صداپیشه که یاری گر این نمایش بودند.




نظرات کاربران