در حال بارگذاری ...
از سوی گروه تئاترواسومانی،

نمایش «مرفی» درنوشهربه روی صحنه رفت

نمایش «مرفی» کاری از گروه تئاتر واسومانی نوشهر به کارگردانی نگین ضیایی ازدوم شهریور ماه ۹۸ در شهرستان نوشهر به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر مازندران، نمایش«مرفی» کاری از گروه تئاتر واسومانینوشهر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر به نویسندگی سپیده ضیایی و کارگردانی نگین ضیایی در این شهرستان به روی صحنه رفت.

دستیاری کارگردانی این نمایش را پارسا محمدزاده و برنامه ریزی آن را وریا دادخواه بر عهده داشتند و مونا پارسایی به عنوان منشی صحنه، هادی فکری به عنوان طراح گریم، شادی ضیایی به عنوان طراح لباس، رضابصیرزاده به عنوان طراح صحنه، روزبه خورزنی به عنوان طراح صدا، پدرام رضوانی به عنوان طراح نور، رضاجاویدی به عنوان طراح پوستر، امیرمرسلی به عنوان مسئول ساخت تیزر، رضاجاویدی به عنوانعکاس و امیرمرسلی به عنوان مجری طرح در این نمایش همکاری داشتند.

حامد ادوای‌، ساجده حمیدی، پوریا دادخواه، شادی ضیایی، امین موحدی پور به عنوان بازیگر و علیرضا مویدی به عنوان صدا پیشه در این نمایش به بازی پرداختند.

این نمایش از دوم  لغایت هشتم شهریور ماه 98 در سالن امام خمینی(ره) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر به روی صحنه رفت.




نظرات کاربران