در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن نمایش مازندران:

رشد و بالندگی تئاتر ساری مدیون حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری است

بی‌تردید رشد و بالندگی تئاتر ساری و حمایت از دو رویداد سراسری تئاتر به میزبانی مرکز استان مدیون حمایت‌ها و نگاه ویژه‌ی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری مرکز استان به فعالیت‌های انجمن نمایش استان است.

به گزارش تئاتر مازندران، یاسر محمودی برنتی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بابیان اینکه هر موفقیتی محصول کار تیمی، احساس مسئولیت و تلاش صادقانه است، موفقیت‌های انجمن تئاتر استان در عرصه‌های مختلف را مرهون این همکاری و همدلی دانست و افزود: در این مسیر پرفرازونشیب دستگاه‌های متعددی یاریگر انجمن نمایش استان بوده‌اند که در این میان نمی‌توان به‌راحتی از کنار حمایت‌ها و همراهی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ساری گذشت.

وی با تشکر و قدردانی از تلاش‌ها و پیگیری‌های رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ساری در حمایت از گروهای هنری مرکز استان، بیان داشت: مصطفی نیک نقش با مشارکت گروه‌های هنری به‌ویژه گروه‌های نمایشی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری مرکز استان موجبات پویایی و نشاط گروه‌های هنری را فراهم نموده است.

محمودی تصریح کرد: استفاده از گروه‌های نمایشی در ویژه‌برنامه‌های شب‌های سکوت و دیگر جشن‌های طول سال، حمایت در تبلیغات شهری و تولید نمایش‌های فاخر و حمایت از جشنواره سراسری تئاتر بومی تیرنگ و جشنواره سراسری سیاه‌بازی که در سطح ملی بی‌نظیر بوده تنها گوشه‌ای از این حمایت‌ها می‌باشد که تمامی گروه‌های نمایشی متفق‌القول به این نکته معترف هستند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی مازندران با اشاره به حاشیه‌های ایجادشده در خصوص برخورد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ساری با برخی از گروه‌های هنری گفت: برخی از گروه‌های نمایشی به دلایل شخصی اقدام به انتشار اخبار کذب در برخی از رسانه‌ها نموده‌اند و سعی در مخدوش کردن ارتباط و تعامل این سازمان با گروه‌های نمایشی دارند.

وی اذعان داشت: به‌عنوان رئیس انجمن هنرهای نمایشی مازندران اعلام می‌دارم که این موضع‌گیری‌های نابخردانه و کوته‌نظری‌های برخی افراد معلوم‌الحال دیدگاه هنرمندان شاخص و متعهد استان نمی‌باشد و مجموعه‌ی انجمن هنرهای نمایشی مازندران با تشکر و قدرانی از حمایت‌های بی‌شائبه‌ی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ساری با محکوم نمودن این‌گونه اقدامات حمایت خود را از این سازمان اعلام می‌دارد.

محمودی خاطرنشان کرد: از تمامی رسانه‌های استان انتظار می‌رود قبل از انتشار هرگونه خبر از گروه‌های هنری طی ارتباط با روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان از صحت‌وسقم آن مطلع شوند.




نظرات کاربران