در حال بارگذاری ...

گروه قاصدک «راز پینوکیو» را در ساری به صحنه برد

نمایش شاد و موزیکال راز پینوکیو کاری از گروه تئاتر قاصدک در سالن سلمان هراتی اداره ارشاد ساری به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر مازندران، نمایش شاد و موزیکال راز پینوکیو کاری از گروه تئاتر قاصدک ساری به نویسندگی علیرضا سعیدی کیاسری و کارگردانی پیام میرتبریزیان از 22 لغایت 31 تیرماه در سالن سلمان هراتی اداره ارشاد ساری به روی صحنه رفت.

نمایش «راز پینوکیو» با ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و استفاده از موسیقی و ملودی‌های کودکانه و دکورهای فانتزی سعی در ایجاد فرهنگ صحیح برای کودکان دارد.

این نمایش به کودکان می‌آموزد که دروغ گفتن هیچ عاقبت خوبی برای آن‌ها ندارد و به‌طور مستقیم درصدد ترویج صداقت، کار نیکو، رفتار شایسته و ادب است.

در این نمایش گربه نره و روباه مکار به دلیل دروغ‌گویی و کارهای زشت و ناپسند دماغشان دراز می‌شود و خود را به آب‌وآتش می‌زنند تا بتوانند دماغشان را کوتاه کنند اما نمی‌شود. بالاخره تصمیم می‌گیرند پینوکیو که حالا تبدیل به آدم و بچه مؤدبی شده را پیدا کنند و راز کوچک شدن دماغش را از او بدزدند. پس از گذشتن از قصه‌های مختلف بالاخره پینوکیو را پیدا می‌کنند و ...

 در این نمایش حسین باغبان مسئولیت طراح صحنه لباس و گریم و سرپرستی گروه را به عهده دارد و آهنگسازی و اشعار کودکانه‌ی این نمایش شاد و موزیکال بر عهده‌ی سعید سنبلیان و سهیل قاسمی است.

لازم به ذکر است پیام میرتبریزیان، تیمور نوربخش، عادل بابایی، فاطمه مرادی، احمد خدادی، کمیل سروری، ایمان عبادی نسب، زینب احمدی و نادیا رضایی نقش‌آفرینان نمایش «راز پینوکیو» هستند.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران