در حال بارگذاری ...
با مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نور

نمایش کمدی اجتماعی «اینجا دیگه کجاست» در نور اجرا می‌شود

نمایش کمدی اجتماعی «اینجا دیگه کجاست» به نویسندگی و کارگردانی شعبان علیجانپور از ۱۰ اردیبهشت در نور به اجرا می رود

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در مازندران , نمایش کمدی اجتماعی «اینجا دیگه کجاست» به نویسندگی و کارگردانی شعبان علیجانپور , کاری مشترک از  گروه هنرهای  نمایشی جاویدان آمل و رایا نور از  یکشنبه 10 اردیبهشت در سالن پیامبر اعظم(ص) شهرستان نور به اجرا می رود.

داستان این نمایش مربوط به نویسنده‌ای است که برای نوشتن قصه‌اش وپیدا کردن موضوع داستان خود وارد پارک وخیابان شهر می‌شود که به چالش‌هایی بر خورد می‌کند وموضوع آن بیشتربرمحور خانواده استوار است.

مجموعه بازیگران و عوامل پشت صحنه این تئاتر کمدی اجتماعی  عبارتند از :  جواد کوهی _ نبی الله حاج آقا پور _ حبیب رحمانی_ صدیقه غلامی _ حشمت شجاع _ مهسا علیجانپور _ دنیا مرتضوی_ مریم معصومیان_ محمد اصغری_ محبوبه علیزاده_ستایش حسینی وفاطیما حسینی به عنوان بازیگران این اثر  و نیزمنشی صحنه این  کمدی بر عهده مریم معصومیان و افکت وموسیقی این کار را نیز سید علی حسینی است.
تیم طراحی لباس و چهره نیز برعهده مریم معصومیان وفاطمه ابراهیمی ودستیار کارگردان گروه جاویدان در این نمایش  صدیقه غلامی, مدیر صحنه: پوریا رنجبر  وتدارکات را سعید علیجانپور و علی حاجی زاده و محمدامین رحمانی برعهده دارند.
 پوستروبروشور این نمایش هم به طراحی و اجرای الیاس حقیقی است

 




مطالب مرتبط

گفت و گو با کارگردان نمایش «مغزهای کادو پیچ شده»

مهدی نصرالله زاده: تئاتر را میان مردم ببریم
گفت و گو با کارگردان نمایش «مغزهای کادو پیچ شده»

مهدی نصرالله زاده: تئاتر را میان مردم ببریم

مهدی نصرالله زاده، کارگردان نمایش مغزهای کادو پیچ شده»، از مزیت‌های اضافه شدن بخش تئاتر خیابانی در جشنواره استانی و ارزیابی کیفی جشنواره سی و پنجم مازندران می‌گوید.

|

گفت‌و‌گو با کارگردان نمایش شنگول و‌منگول :

رضا غلامی: آموزش محوری اولویت اصلی در تولیدات کودک و نوجوان باید باشد
گفت‌و‌گو با کارگردان نمایش شنگول و‌منگول :

رضا غلامی: آموزش محوری اولویت اصلی در تولیدات کودک و نوجوان باید باشد

رضا غلامی نویسنده و کارگردان نمایش کودک «شنگول و‌ منگول و حبه انگور» اصل آموزش را اولویت اصلی خود در تولیدات کودک و‌ جوان برشمرد و استقبال چشمگیر از نمایش های کودک در این شهرستان را از سرمایه های اصلی تئاتر نور دانست.

|

نظرات کاربران