در حال بارگذاری ...
 رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران خبرداد

بانک جامع اطلاعات هنرمندان مازندرانی جمع‌آوری می‌شود

تئاتر مازندران_ امیرحسین مهدوی، انجمن هنرهای نمایشی با هدف ساماندهی آمار و اطلاعات هنرمندان و دست‌ اندرکاران نمایشی استان و دستیابی به جامعه آماری و شناخت ظرفیت‌های هنرمندان نمایش استان اقدام به جمع آوری بانک جامع اطلاعات هنرمندان نمایش می کند.

 رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران افزود: طرح  ساماندهی آمار و اطلاعات هنرمندان به مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان جناب آقای عباس زارع ارائه و با حمایت و تاکید ایشان بر ضرورت این امر، انجمن هنرهای نمایشی استان  از تمامی هنرمندان نمایش دعوت می کند تا تکمیل  فرم مورد نظر و سوابق خود اقدام کنند.

محمودی  تصریح کرد: تمامی افرادی که در حوزه‌های مرتبط نمایش: نمایشنامه نویسی، کارگردانی، بازیگری ، طراحی صحنه، پوستر و برشور، گریم، نقد، تدریس، تألیف و پژوهش فعالیت حرفه‌ای دارند می‌توانند با  تکمیل و ارسال فرم  اطلاعات تا تاریخ ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ به شماره 09371178097 در پیام رسان واتس آپ  اقدام کنند تا در آینده نزدیک ضمن انتشار فایل pdf آن در رسانه های استان و گروههای نمایشی اقدام به چاپ این کتاب ارزشمند نماییم

 وی ضرورت راه اندازی این بانک اطلاعاتی را کمبود منابع مکتوب و همچنین عدم جمع‌آوری مدون  اطلاعات  هنرمندان تاتر  در  این رشته دانست و افزود تعداد کثیری از هنرمندان در چندین دهه تاریخ تاتر استان حضور داشتند که هیچ سابقه ای از آنان وجود ندارد  و با راه اندازی بانک اطلاعات می توان تا حدودی این کمبودها را مرتفع ساخت.

لازم به ذکر است :هنرمندان در هر عرصه ایی می بایست حداقل به مدت 3 سال ثابقه فعالیت داشته و  اطلاعات خویش را طبق الگوی نمونه تنظیم نمایند و ترتیب چیدمان سال ها  باید از سالهای پیش به سالهای اخیر باشد. ضمنا" یک قطعه عکس اسکن شده با پوشش اسلامی و یک شماره تماس جهت ارتباط و اطلاع رسانی از انتشار رزومه ضمیمه گردد. شماره همراه اعلام شده در متن رزومه در دیگر دسترسی های هنرمند قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است : بعد از اتمام فرم فراخوان تمامی مستندات به همراه فرم بانک اطلاعات تحویل مسئول انجمن نمایش شهرستان محل سکونت گردیده و بعد از تائیده و مهر امضاء اطلاعات را به دفتر انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران واقع در شهرستان ساری ، میدان امام خمینی ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، طبقه سوم ، دفتر انجمن هنرهای نمایشی استان یا شماره ذکر شده در پیام رسان واتس آپ اقدام نمایند .




نظرات کاربران