در حال بارگذاری ...
در آیین اختتامیه

تقدیر از فردوس حاجیان در جشنواره دانشگاهی نمایشنامه خوانی دفاع مقدس

به گزارش انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران روز به نقل از روابط عمومی جشنواره نمایش ‌نامه‌خوانی دانشگاهی تئاتر دفاع مقدس، پیام «فردوس حاجیان» از جانبازان دفاع مقدس که به خاطر شرایط بیماری و اثار جراحت شیمیایی از هشت سال دفاع مقدس نتوانست در مراسم حضور داشته باشد، نیز در این مراسم قرائت شد.

در بخشی از این پیام آمده بود :

 

از اینکه دست اندرکاران جشنواره در دل بحران ناشی از شیوع کروناویروس تمام سعی خود را کرده‌اند تا یاد کهنه سربازان وطن را گرامی بدارند به سهم خود به عنوان عضو کوچکی از این قافله سپاسگزارم . نمایش «آرش شهر سوخته بخش طبی» چهار روایت دردناک مصدومان بمباران شیمیایی و قربانیان سلاح کشتار جمعی است که اینجانب یکی از قربانیان همین سلاح اهرِمن نهاد هستم و به دلیل شدت بیماری اخیر و هشت ماه توقف در قرنطبنه علیرغم میل و رغبت نتوانستم خودم را به جشنواره برسانم، طی ساعتها تمرین و کارگردانی از طریق واتساپ و تلاش بی وقفه و بی امان جناب آقای مقداد کامیاب اسلامی چه در تمرینات مداوم در مقام بازیگر اصلی و چه در ساماندهی گروه منسجم به همراه بازیگران آهنگسازان ، نوازندگان و طراحان اثر را به این نقطه‌ای رساند که دیدید. اینجانب به سهم خودم از تمامی هنرمندان که در این اثر  مشارکت داشته‌اند، سپاسگزاری کرده و امیدوارم پس از عبور از بحران کرونا ویروس به اجرای عملی و صحنه ای اثر بیندیشیم.

 

چهارمین جشنوارۀ نمایشنامه خوانی دفاع مقدس، همزمان با فرارسیدن چهلمین سالروز آغاز هشت‌سال دفاع مقدس  در سه بخش نمایشنامه‌خوانی، داستان کوتاه، مطبوعات و رسانه از ۲۹شهریور ماه لغایت ۳مهرماه ۱۳۹۹ در سالن گوشه و خلیج فارس فرهنگ‌سرای نیاوران تهران با توجه به دستورالعمل ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برگزار شد




نظرات کاربران