در حال بارگذاری ...
پس از اجرا ی موفق در ساری؛

نمایش موزیکال «جشن تولد جان گو» در نکا روی صحنه رفت

نمایش موزیکال «جشن تولد جان گو» از سوی گروه کله ونگ ساری با همکاری اداره فرهنگ وارشاد شهرستان ساری و نکا به کارگردانی «بهزاد شاهنده» از هنرمندان پیشکسوت عرصه تئاتر مازندران، پس از اجرای موفقیت آمیز در ساری؛ از دهم اسفند ماه ۹۷ در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نکا به روی صحنه رفت.

به  گزارش تئاترمازندران؛ نمایش موزیکال «جشن تولد جان گو»  از سوی  گروه کله ونگ ساری  با همکاری اداره فرهنگ وارشاد شهرستان ساری و نکا  به نویسندگی  و کارگردانی «بهزاد شاهنده» از هنرمندان پیشکسوت عرصه تئاتر مازندران،   پس از اجرای موفقیت آمیز در ساری؛ از  دهم  اسفند ماه 97 در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نکا به روی صحنه رفت.
نمایش «جشن تولد جان گو» نمایشی است با موضوع رفاقت و دوستی و روابط بین آدم ها  که برای قشر کودک و بزرگسال  طراحی آن بر اساس رمانی از «کاها واچا» به نام «قرعه ایی برای مرگ»  صورت پذیرفته است .
 پس از اجرای موفق این نمایش در ساری  بار دیگراین  نمایش  دهم  اسفند ماه 97 در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نکا به روی صحنه رفت و تا بیستم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
دراماتوژی این نمایش را فرزادشیرزاد و بهداد علی پناه  و دستیاری کارگردانی آن را حسین اسکندر پور و عرفان شاهنده به عهده دارند .
رویا ابراهیمی به عنوان تهیه کننده،مشاور مالی و مشاور کارگردان، محمد اباذری به عنوان مدیر صحنه، کوثر متولی به عنوان منشی صحنه، رویا ابراهیمی به عنوان طراح وتولید لباس، مهرانه فلاح پور به عنوان طراح گریم، ماسک و جورچین لباس در ابن نمایش یاری گر ما هستند.
حسین اسکندر پور،مهرناز تالانه، مهدی شجاعی کیاسری،عرفان شاهنده، شایان شاهنده، مهرانه فلاح پور، امیر محمد ابراهیمی، امیر محمد کاوه، سید محمد ابراهیمان، سحر محسنی کیاسری، بیتا منتظری و امیر حسین صداقتی به بازی می پردازند.
گفتنی است که این نمایش از ۲۳ همن ماه ۹۷ به مدت ۱۵ شب در دوسانس در سالن آمفی تئاتر شهید باغبانی حوزه هنری به روی صحنه رفت و با استقبال خوب شهروندان ساروی روبرو شد.




نظرات کاربران