در حال بارگذاری ...
دبیر بیست‌نهمین جشنواره تئاتر مازندران:

تئاتر استان به وحدت و انسجام بیشتری نیاز دارد

دبیر بیست‌نهمین جشنواره تئاتر مازندران و معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در مراسم اختتامیه بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر مازندران، بر ضرورت افزایش وحدت بین هنرمندان تئاتر استان تأکید کرد.

به گزارش تئاتر مازندارن، محمد محمدی گفت: همه ما در جهان هنر رشد کردیم و در مسیر سبزمان پایدار هستیم. فارغ از کلیشه‌ها و شعارها، بی‌واسطه و با اجتناب از هر سیاست بازی در کنار شماییم. می‌دانم هنر تئاتر از قضا سیاسی است، اما با سیاست بازی نمی کند.

وی با بیان این‌که فرهنگ و هنر با هنرمندان و هنردوستان زنده خواهد بود، اظهار کرد: نبض وجود این جریان در وجود ارزشمند شما هنرمندان نهفته است. اما باید بدانیم که امروز برای تحقق رویاهای‌مان دیر است. زمان در گذر است و بازگشت ندارد. هیچ راهی جز در کنار هم بودن نداریم؛ به وجود یکدیگر نیازمندیم. آن‌سو شما در رنج تولید اثر هنری و این سو ما در رنج حمایت از تولید اثر هنری.

دبیر بیست‌نهمین جشنواره تئاتر مازندران با تأکید بر این‌که حضور یا عدم حضور در جشنواره یا رتبه آوردن و نیاوردن در آن معیار توانمندی هنرمندان نیست، تصریح کرد: تئاتر جهان عظیم و ناشناخته‌ای است که هر نشانه در آن ما را از ظلمت دور می‌کند. تئاتر از ما می‌خواهد برومند باشیم و در برابر سختی‌ها بمانیم. ما نیامدیم زود پایان بیابیم؛ ما از میان همه دغدغه‌هایی که می‌توانستیم در زندگی خود ترسیم کنیم هنر را انتخاب کردیم. چون هنر تئاتر تمرین یک دموکراسی پایدار برای ماندن و اثرگذاردن است.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: با درایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، معاونت هنری اداره کل احیا شد. در دوره جدید همه توان را به کار می‌گیریم تا با حساسیت بیشتری به سوی نتیجه پیش برویم. از صمیم قلب می‌خواهم برای ارتقا و رشد جشنواره تئاتر استان که ریشه 29 ساله دارد در کنار ما بمانید.

محمدی افزود: زنگ آغاز سی‌اُمین جشنواره تئاتر مازندران را از همین حالا به صدا در آوردیم تا اعلام کنیم که از حالا باید در کنار هم باشیم تا جشنواره سال آینده با شکوه و با کیفیت‌ برگزار شود.




مطالب مرتبط

در گفت‌وگو با رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد مطرح شد

محمد محمدی: طنزواره میرما، ویترین طنزپردازان مازندران است
در گفت‌وگو با رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد مطرح شد

محمد محمدی: طنزواره میرما، ویترین طنزپردازان مازندران است

محمد محمدی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد از طنزواره استانی میرما به عنوان ویترین طنز پردازان استان مازندران نام برده و ابراز امیدواری کرد که در سال‌های آتی بتوان در عرصه ملی آن را برگزار نمود.

|

با حضور ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد

آیین رونمایی از پوستر نمایش «من لیلی هستم» برگزار شد
با حضور ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد

آیین رونمایی از پوستر نمایش «من لیلی هستم» برگزار شد

با حضور ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد، جمعی از هنرمندان و نویسنده و کارگردان و عوامل نمایش من لیلی هستم ، آیین رونمایی از پوستر این نمایش در دفتر ریاست ارشاد محمودآباد برگزار شد.

|

نظرات کاربران