در حال بارگذاری ...
کارشناس مسئول واحد هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

همه کارگردانان و هنرمندان عضو ستاد برگزاری جشنواره هستند

کارشناس مسئول واحد هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در گفت‌وگو با کارگردانان حاضر در بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر مازندران از هنرمندان خواست که برای پوشاندن و رفع کاستی‌های جشنواره همکاری کنند.

به گزارش تئاتر مازندران، حمیدرضا برزگر اظهار کرد: نمی‌خواهیم بگوییم جشنواره‌ای که برگزار می‌شود بهترین است یا کاری کنیم که بهترین جشنواره باشد. اما انتظار بر این است که همه دست به دست هم بدهیم تا جشنواره در حد توان به بهترین شکل برگزار شود.

وی افزود: همواره نگاه مردمی که تئاتر و فضای فرهنگی را می‌شناسند به جشنواره تئاتر متفاوت از نگاه‌شان به جشنواره مطبوعات یا سایر جشنواره‌های فرهنگی است. اگر این نگاه‌های معطوف شده به سمت جشنواره تئاتر را بتوانیم با اجراهای خوب، کیفیت در برگزاری جشنواره و تعامل بین برگزار کنندگان و هنرمندان جذب کنیم و به سمت این هنر نگه داریم، می‌وانیم بگوییم جشنواره به بخشی از هدف خود رسیده است.

این هنرمند تئاتر استان تصریح کرد: این کاملا درست است که وقتی وارد جشنواره شدیم باید همه چیز خوب باشد، اما انتظار داریم اگر کم و کاستی بود، هنرمندان آن را به حساب جشنواره نگذارند. یعنی خودشان را جدا از عوامل برگزاری نبینند. قطعا وقتی جشنواره تمام شد همه‌ی ما با هم دوباره در ارتباط خواهیم بود و یک خانواده خواهیم شد. در روزهای برگزاری جشنواره هم این اتفاق باید بیفتد و بپذیریم که ضعف و قوتی اگر هست، همه‌ی ما در آن شریک هستیم.




نظرات کاربران