در حال بارگذاری ...

رشد آماری بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر مازندران

امسال توسط هنرمندان تئاتر مازندران ۲۰ اثر برای حضور در جشنواره تئاتر مازندران تولید شده است که ۶ اثر بیشتر از آثار بخش بازبینی دوره بیست و هشتم است

 به گزارش تئاتر مازندران، فعالیت هنرمندان تئاتر استان برای حضور در جشنواره طی یک سال اخیر به استناد آمارها افزایش یافت. به گزارش تئاتر مازندران، سال گذشته پس از انتشار فراخوان جشنواره بیست‌وهشتم، 14 اثر از 9 شهرستان به دبیرخانه جشنواره معرفی شده بود که هم از نظر تعداد شهرستان‌های متقاضی و هم از نظر تعداد آثار رشد فعالیت‌ها قابل مشاهده است. امسال توسط هنرمندان تئاتر مازندران 20 اثر برای حضور در جشنواره تئاتر مازندران تولید شده است.

از رامسر نمایش «سوفیای من» به کارگردانی هوشنگ امیدی‌نژاد متقاضی حضور در بخش نهایی جشنواره است. «ماداگاسکار» به کارگردانی عباس روجایی، «بیچاره کلادیوس» به کارگردانی علیرضا هنروری و «مسلخ» به کارگردانی نعیم صالحی از تنکابن به این بخش معرفی شدند. «رقص کاغذپاره‌ها» به کارگردانی مسعود پورمرادی از چالوس در مرحله بازبینی حضور دارد و از نوشهر نیز نمایش‌های «من و اژدها» و «پانته‌آ» هر دو به کارگردانی فاطمه زندی و «بر پدر هرچی دروغگو لعنت» اثر حمیدرضا خسروی در این مرحله حضور دارند.

«آخرین شب زمستان» با کارگردانی فاطمه حسینیان از محمودآباد در بازبینی قرار دارد؛ «ساعت گرگ و میش» به کارگردانی رضا امیرصالحی و «کاش می‌شد منم بیام» به کارگردانی محسن اردشیر از آمل در این بخش حاضر شدند؛ «سوپ بوقلمون» به کارگردانی سینا علیپور و «بلور شکسته» به کارگردانی مشترک فردین محمدتبار و زهره بهرامی از بابلسر متقاضی حضور در بخش نهایی جشنواره هستند؛ «امپیرسیون جیغ بنفش» اثر فرهاد عرب، «چهار صندوق» به کارگردانی پارسا کامکار، «اینم از این» ساخته حجت عنایتی، «حقایقی درباره یک ماهی مرده» به کارگردانی علی محمدی حاجی و «پلی از جنس شیشه» اثر فرشته پیاده‌روحی همگی از بابل برای حضور در جشنواره تولید شده‌اند و از قائمشهر و گلوگاه نیز به ترتیب نمایش‌های «ابرام» به کارگردانی جمشید جهانفر و «عالم هپروت» به کارگردانی نعمت خادملو بازبینی می‌شوند.

 




نظرات کاربران