در حال بارگذاری ...
از سوی دبیرخانه جشنواره تئاتر بسیج استان

نتایج بازخوانی متون جشنواره تئاتر بسیج استان مازندران اعلام شد

۳۱ متن در بخش صحنه‌ای و ۱۴متن در بخش بچه‌های محله جشنواره تئاتر بسیج مازندران، برای بازبینی مورد تایید قرار گرفتند

دبیر جشنواره تئاتر بسیج مازندران از پایان مرحله بازخوانی متون فرستاده شده به دبیرخانه جشنواره تئاتر بسیج استان مازندران خبر داد. به گزارش تئاتر مازندران و به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره تئاتر بسیج استان مازندران، علیرضا سعیدی کیاسری گفت: 31 متن در بخش صحنه‌ای و 14متن در بخش بچه‌های محله، برای بازبینی مورد تایید قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: پس از بررسی 39 متن در بخش صحنه‌ای و 19 متن در بخش بچه‌های محله که به دبیرخانه‌ جشنواره‌ تئاتر بسیج استان مازندران فرستاده شد توسط حمیدرضا برزگر، یاسر محمودی برنتی، حمیدرضا گل‌محمدی، مصطفی اژدرپور منفرد و حسین ساداتی سلیمی، 31 متن در بخش صحنه‌ای و 14 متن در بخش بچه‌های محله، برای بازبینی تایید شد که در بخش صحنه‌ای 3 نمایش و در بخش بچه‌های محله 2 نمایش به طور مشروط تایید شده‌اند.

مسئول انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان مازندران افزود: توجه به حضور حداکثری هنرمندان مستعد و جوان استان و تاکید بر محتوای ارزشمند و مبتنی بر اهداف تبیین شده جشنواره بسیج از شاخص‌های اصلی تأیید نمایشنامه‌ها برای بازبینی بود.

سعیدی کیاسری تصریح کرد: بازبینی آثار تایید شده مرحله بازخوانی از 30 مهر ماه آغاز خواهد شد و جشنواره تئاتر بسبج استان هم آذر ماه برگزار می‌شود.




نظرات کاربران