در حال بارگذاری ...
صبح دیروز برگزار شد:

نخستین جلسه شورای سیاستگزاری بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان مازندران

نخستین جلسه شورای سیاستگزاری بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان مازندران صبح دیروز در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار گردید.

به گزارش تئاتر مازندران، نخستین جلسه شورای سیاستگزاری بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان مازندران صبح دیروز در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار گردید و اعضای این شورا متشکل از احد جاودانی، مدیرکل، میثم زندی، رئیس انجمن شعبه مازندران، محمد منصوری و علیرضا قنبری، اعضای هیأت رئیسه انجمن، حمیدرضا برزگر، کارشناس مسئول تئاتر و مسعود اجدادیان به عنوان پیشکسوت تئاتر، پیرامون تعیین دبیر بیست و نهمین دوره و شهرستان میزبان با یکدیگر گفتگو کردند.

احد جاودانی در خصوص شهرستان میزبان گفت: باید به گونه ای عمل کنید که ظرفیت های موجود در شهرستان های مختلف بررسی شود و بهترین شهرستان از نظر سخت افزاری و نیروی انسانی و پشتیبانی انتخاب شود.

وی همچنین درباره ی تعیین دبیر جشنواره افزود: در این خصوص هم می بایست نگاه تخصصی به سوابق و ظرفیت های هنرمندان مختلف داشته باشید تا بهترین شخص، سکان هدایت دوره ی بیست و نهم را بر عهده گیرد. ما نیز با همه توان نسبت به پشتیبانی و حمایت از ستاد جشنواره اقدام خواهیم کرد.

میثم زندی، رئیس انجمن نیز ضمن قدردانی از جاودانی بابت حمایت از انجمن نمایش در دوره ی قبل جشنواره گفت: طبق شیوه نامه ارسالی اداره کل هنرهای نمایشی، انجمن استان مسئولیت برگزاری این جشنواره را بر عهده دارد و ما در هیأت رئیسه انجمن با ترسیم چشم اندازی روشن و شفاف و با تکیه بر توان هنرمندان و صاحب نظران و ظرفیت های موجود سعی خواهیم کرد تا نسبت به ارتقا سطح کیفی جشنواره همت گماریم.

وی در ادامه افزود: انتظار داریم که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و در راس آن مدیرکل محترم همچون گذشته و با نگاه ارزنده خود پشتیبان و همراه ما باشند تا بتوانیم با ایجاد فضای آرام و مطلوب و حمایت از تولید گروه های نمایشی، دو اثر نهایی را به جشنواره تئاتر فجر اعزام کنیم.

در این جلسه سایر اعضای شورا نیز نظرات تخصصی و راهگشای خود را اعلام کردند و مقرر گردید در جلسه دوم که در روز دوشنبه مورخ 16 اسفندماه برگزار می شود دبیر جشنواره و شهرستان میزبان معرفی گردند.

 




نظرات کاربران