در حال بارگذاری ...
افتخاری دیگر برای مازندران:

نمایش «سرخ او» از مازندران رتبه دوم دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج کشور را کسب کرد

در دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج کشور که در بندر عباس برگزار شد، نمایش «سرخ او» از بسیج هنرمندان مازندران به نویسندگی و کارگردانی «مهیار هزار جریبی» رتبه دوم نویسندگی و کارگردانی این جشنواره را به خود اختصاص داد.

به گزارش تئاتر مازندران، نمایش «سرخ او» به نویسندگی و کارگردانی «مهیار هزار جریبی» از تولیدات گروه تئاتر «سیرانگ» است که از بسیج هنرمندان مازندران در رقابت با  چهار نمایش جشنواره استانی بسیج پذیرفته و به دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج کشور در بندرعباس راه یافت.

در مراسم اختتامیه این جشنواره که ۳۰ بهمن ماه در بندر عباس برگزار شد این نمایش موفق به دریافت جایزه دومی در نویسندگی و کارگردانی و بخش نمایش صحنه ای این جشنواره گردید.

 هم چنین در بخش بازیگری زن نمایش صحنه ای، «سارا یزدانی» برای نمایش «سرخ او» رتبه اول این بخش را به خود اختصاص داد.

در پایان مراسم اختتامیه این جشنواره  مهیار هزار جریبی لوح حمایت انجمن انقلاب و دفاع مقدس را نیز دریافت کرد.

اختتامیه دوازدهمین دوره تئاتر بسیج ۳۰ بهمن ماه  با حضور نصرالله پژمان‌فر، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، سردار جباری، مدیریت بنیاد روایت، مجید رجبی معمار، مدیریت خانه هنرمندان، حجت‌الاسلام بهداروند، مهدی شفیعی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی، ارمغان بهداروند مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی، اصغر همت، افسر اسدی، محمدهادی قمیشی، جواد افشار، سردار آزادی، سردار ترابی، داوران جشنواره و شرکت‌کنندگان و هنرمندان در تالار آوینی بندرعباس برگزار شد.




نظرات کاربران