در حال بارگذاری ...
قنبری خبر داد:

شهرداری ساری یک استند تبلیغاتی شهری را به تئاتر اختصاص داد

عضو هیأت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی مازندران از اختصاص استند شهری به این انجمن خبر داد و گفت: شهردار ساری با اختصاص یک استند شهری در مقابل مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان ساری واقع در میدان امام(ره) موافقت کرد.

به گزارش تئاتر مازندران به نقل از همشهری، «علیرضا قنبری» به همشهری،گفت: گروه‌های تئاتری همواره برای تبلیغ آثار خود با مشکل اساسی روبه‌رو هستند. در چند سال اخیر معاونت فرهنگی شهرداری ساری تلاش کرد تا با در اختیار قرار دادن برخی از استندها به صورت محدود کمی از این مشکل را برطرف کند که قدردان این توجه شهرداری ساری هستیم.
وی افزود: خوشبختانه شهردار مرکز استان به درخواست ما مبنی بر اختصاص یک استند واقع در میدان امام(ره) به انجمن هنرهای نمایشی مازندران پاسخ مثبت داد و قرار است پس از انجام مراحل اداری، این استند در اختیار انجمن هنرهای نمایشی مازندران قرار گیرد تا تبلیغات مربوط به نمایش‌ها و فعالیت‌هایی مانند برگزاری جشنواره‌ها از این طریق به صورت محیطی تبلیغ شود.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ساری با اشاره به اینکه نگاه فرهنگی شهردار مرکز استان قابل تقدیر است، گفت: امیدواریم در همه شهرهای مازندران، به ویژه شهرهای بزرگ استان شاهد این توجه باشیم و یک فضای ویژه تبلیغ برای فعالیت‌های تئاتری اختصاص یابد.
 عضو هیأت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی مازندران همچنین از در حال تجهیز بودن دفتر انجمن هنرهای نمایشی مازندران خبر داد و گفت: پس از پیگیری‌های انجام شده، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران فضای مناسبی را به عنوان دفتر انجمن در اختیار گذاشت که در حال تجهیز این دفتر هستیم. دفتر انجمن هنرهای نمایشی مازندران تا پیش از جشن اردیبهشت تئاتر گشایش می‌یابد.

 




نظرات کاربران