در حال بارگذاری ...
زندی خبر داد

تدوین برنامه های پیشنهادی تئاتر استان مازندران برای سال 1396

رییس انجمن هنرهای نمایشی مازندران از تدوین برنامه های پیشنهادی تئاتر استان مازندران در سال ۱۳۹۶ توسط اعضای هیأت رییسه خبر داد.

به گزارش تئاتر مازندران، رییس انجمن هنرهای نمایشی مازندران از تدوین برنامه های پیشنهادی تئاتر استان در سال 1396 توسط اعضای هیأت رییسه خبر داد و گفت: در سنوات گذشته واحد نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بهره گیری از پیشنهادات ادارات شهرستانها و مشاوره هنرمندان، برنامه های پیشنهادی تئاتر استان را در پایان هر سال تدوین و به کلیه زیرمجموعه های خود ابلاغ می کرد. اما پس از تأسیس انجمن این مهم بر عهده ما خواهد بود.

وی در ادامه افزود: اعضای هیأت رییسه در نظر دارد با همکاری واحد نمایش و همراهی و مشاوره هنرمندان استان برنامه های تخصصی و کاربردی را برای سال 96 تهیه و تنظیم کند و برای تصویب و تأمین بودجه به اداره کل ارسال نماید.

وی ضمن تأکید بر این نکته که برنامه ها باید مطابق با ظرفیت هر شهرستان تدوین شود، افزود: برنامه های پیشنهادی بر اساس شناختی که از هر شهرستان در دست است تنظیم خواهد شد و به طور قطع تلاش می شود از ارائه برنامه ای که دور از ذهن و بدور از واقعیت اجرایی شهرستان ها باشد دوری گزینیم. اعضای هیأت رییسه پژوهش خود را درباره هر شهرستان از مدتی پیش آغاز کرده و هم اکنون مشغول جمع بندی نهایی در رابطه با این موضوع است.

وی در پایان افزود: تلاش می کنیم در بسته پیشنهادی، حمایت از اجراهای عمومی، جشنواره ها، ورک شاپ ها، بسته های حمایتی از تولید نمایش، همایش ها، امور رفاهی هنرمندان، پیشبرد اهداف گروه های پروانه دار، امور سخت افزاری سالن های آمفی تئاتر، امور پیشکسوتان، حمایت از تجربه های نو، روش تبلیغات و جذب اسپانسر برای گروه ها و جذب حمایت های مالی از دستگاه های مختلف فرهنگی را مدنظر قرار دهیم.

 




نظرات کاربران