در حال بارگذاری ...
میثم زندی خبر داد:

پروانه فعالیت گروه‌های نمایش پروانه دار استان تمدید می‌شود

گروه‌های نمایشی که در سال‌های ۹۳- ۱۳۹۲ پروانه فعالیت خود را دریافت کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت گروه‌های نمایش نسبت به تمدید پروانه فعالیت خود اقدام کنند.

‫به گزارش تئاتر مازندران، میثم زندی، رییس انجمن هنرهای نمایشی شعبه مازندران از تمدید پروانه فعالیت گروههای نمایشی استان خبر داد و افزود: بر اساس اطلاعیه امور استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی، با پایان یافتن مهلت اعتبار پروانه فعالیت گروه‌های نمایش، گروه های نوبت اول مربوط به سال‌های 93- 1392 می‌توانند از طریق سامانه ثبت گروه‌های نمایش نسبت به تمدید پروانه فعالیت خود اقدام کنند.

  • وی در ادامه افزود: متقاضیان با مراجعه به بخش «فرم‌های موردنیاز سامانه» ضمن دریافت فرم‌های شماره 7 و 8 و پس از تکمیل و تائید درخواست گروه از طریق نامه رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدارک موردنیاز را به انجمن شعبه مازندران جهت ارسال به اداره کل هنرهای نمایشی تحویل نمایند. همچنین، با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مهلت ارسال مدارک تا پایان فروردین 96 است و تسریع در اطلاع‌رسانی و ارسال صحیح مدارک از استان جهت پاسخگویی سریع در روند تمدید اعتبار و صدور پروانه‌های جدید، مؤثر خواهد بود.

    وی ضمن تأکید بر درج اخبار فعالیت گروه های نمایشی در پورتال مازندران گفت: مبنای اعتبار سنجی در تمدید پروانه فعالیت گروه‌های نمایش، بارگذاری اخبار، نقد، عکس و ... مربطو به نمایش در زمان اجرای عمومی در درگاه هنرهای نمایشی استان (پورتال انجمن نمایش) است و اجرای عمومی گروه‌ها و صحت بروشورهای ارسالی از ابتدای سال 95 به بعد از طریق بارگذاری اطلاعات این پورتال تائید خواهد شد.




نظرات کاربران