در حال بارگذاری ...
با حکم میثم زندی:

علیرضا قنبری دبیر اجرایی و امور اداری انجمن تئاتر مازندران شد

علیرضا قنبری، عضو هیأت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی شعبه مازندران به عنوان «دبیر اجرایی و امور اداری» انجمن استان و همچنین مسئول انجمن شعبه شهرستان ساری منصوب شد.

به گزارش تئاتر مازندران، علیرضا قنبری، عضو هیأت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی شعبه مازندران به عنوان «دبیر اجرایی و امور اداری» و همچنین مسئول انجمن شعبه شهرستان ساری منصوب شد.

میثم زندی، رئیس انجمن شعبه مازندران در این باره گفت: علیرضا قنبری از هنرمندان باسابقه و پرکار و پرافتخار تئاتر استان مازندران است که با رأی مجمع عمومی استان به عنوان یکی از اعضای هیأت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی شعبه مازندران انتخاب شد و با تلاش و پشت کاری که از خود نشان داد، به عنوان «دبیر اجرایی و امور اداری» انجمن استان و همچنین مسئول انجمن شعبه شهرستان ساری منصوب شد.

او در ادامه افزود: به استناد تبصره 3 ماده 3 آیین نامه جدید تأسیس شعب انجمن هنرهای نمایشی استانها، مسئولیت و وظایف مربوط به شهرستان ساری بر عهده انجمن شعبه مازندران خواهد بود. بنابراین اعضای هیأت رئیسه در جلسه رسمی خود تصمیم گرفتند تا آقای قنبری امور مربوط به این شهرستان را نیز پیگیری نماید.

او گفت: با سابقه و توانی که در شخصیت آقای قنبری سراغ داریم، امیدوار هستیم تا امور اداری انجمن طبق مقررات و ضوابط قانونی توسط ایشان انجام شود.

 

گفتنی است علیرضا قنبری، کارشناس ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر تهران و از بازیگران و کارگردانان مطرح استان مازندران است.




نظرات کاربران