در حال بارگذاری ...
پس از سه روز برگزاری جشنواره صورت گرفت

اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر مازندران

اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر مازندران پس از سه روز جشنواره، برگزار شد.

به گزارش تئاتر مازندران، اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان مازندران با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران،هنرمندان و علاقه مندان به این حوزه در سالن سلمان هراتی مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران آغاز شد.

در همان ابتدای مراسم و پس از سخنرانی میثم زندی، تندیس اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان مازندران توسط  دبیر این جشنواره رونمایی شد.

در این مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران با قدردانی از رسانه های دیداری، شنیداری و مکتوب، حوزه هنری و همه هنرمندان اظهار کرد: برای نخستین بار اجرای جشنواره به از صفر تا صد به هنرمندان سپرده شد و تجربه خوبی است تا در سال های آینده نیز بتوانیم تکرار کنیم.

احد جاودانی افزود: انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران در برگزاری و اجرای جشنواره بسیار موفق بود و امیدوار شدیم تا جشنواره فیلم وارش در بابل را به یکی از هنرمندان حوزه سینما واگذار کنیم.

وی اذعان کرد: دولت به هنرمندان اعتماد دارد و مطمئنا این تعامل روزهای بسیار درخشان تری را برای هنر رقم خواهد زد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: باید همواره نقدپذیر باشیم و سبب قوی تر شدن کارها می شود و بنابراین انجمن همرهای نمایشی استان باید نقدها را جمع آوری و پس از بررسی و تجزیه و تحلیل به جمع بندی مثبتی برای ارائه کارهای بهتر در جشنواره های بعدی برسیم.

مدیرکل اجتماعی استانداری مازندران اظهار کرد: رویکرد دولت تدبیر و امید حمایت از هنرمندان است و استانداری نیز در همین راستا گام بر می دارد.

عیسی طوسی افزود: تصمیمات خوبی در حوزه فرهنگی رخ داد و در دولت یازدهم اعتبارات ویژه ای به اداره کل ارشاد مازندران تزریق شد.

وی با تأکید بر اینکه امیدواریم این روند ادامه یابد و انتظارات هنرمندان برآورده شود، گفت: هنرمندان آن طور که باید دیده نمی شود و استانداری حمایت ویژه خود را از هنرمندان مازندرانی خواهد کرد.

 

 




نظرات کاربران