در حال بارگذاری ...
دبیر بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر مازندران:

داوران مرحله بازبینی بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر مازندران مشخص شدند

دبیر بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر مازندران، از آغاز بازبینی ۱۴ اثر راه یافته به بخش بازبینی این جشنواره خبر داد و گفت: هیأت انتخاب متشکل از «بهزاد صدیقی» رییس انجمن نمایشنامه‌نویسان خانه تئاتر، «آتش تقی‌پور» هنرمند برجسته سینما و تئاتر کشور «مسعود اجدادیان» پیشکسوت شناخته شده تئاتر در غرب استان از ساعت ۱۱ فردا –سه‌شنبه- بازبینی آثار را در تنکابن آغاز می‌کنند.

به گزارش تئاتر مازندران «میثم زندی» اظهار کرد: «بهزاد صدیقی» هنرمندی شناخته شده در کشور است که اشراف او بر متون نمایشی و کیفیت حضورش در عرصه‌های مختلف تئاتر اعم از هنری و مدیریتی اثبات شده است. «آتش تقی‌پور» هم به عنوان یکی از پیشکسوتان فعال در این عرصه وزنه هیأت انتخاب را سنگین‌تر می‌کند. «مسعود اجدادیان» هم با چند دهه تجربه اجرا و تدریس در تئاتر استان انتخاب شد تا یک گروه انتخاب کارآمد داشته باشیم.

 

این هنرمند تئاتر گفت: فردا هیأت انتخاب پس از ارزیابی نمایش «سودوکو» در تنکابن، ساعت 15 نمایش «گم شدنم تقریبا قطعی است» را در نوشهر خواهند دید و ساعت 17:30 در نور به تماشای نمایش «گودوییسم» می‌نشینند. آخرین نمایشی که فردا بازبینی می‌شود هم «پروانه‌های سوخته» از محمودآباد خواهد بود که ساعت 19:30 مقابل هیأت انتخاب روی صحنه می‌رود.

 

وی افزود: هیأت انتخاب روز چهارشنبه در آمل و بابل 5 نمایش را ارزیابی خواهد کرد. در آمل از ساعت 9 نمایش همه چیز می‌گذرد، تو نمی‌گذری» روی صحنه می‌رود، ساعت 11 «آژیر چهارگوش» اجرا می‌شود و ساعت 13 نمایش «روی زمین» مورد ارزیابی داوران قرار می‌گیرد. این گروه از ساعت 17 در بابل نمایش «1978» را خواهد دید و ساعت 19:30 به تماشای نمایش «آسودگی» می‌نشیند.

 

دبیر انجمن هنرهای نمایشی مازندران خاطرنشان کرد: بازبینی آثار، روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح در بابلسر و با نمایش «اگزیستنس» ادامه می‌یابد. پس از آن ساعت 12 نمایش «زنان مهتابی، مرد آفتابی» روی صحنه می‌رود و سپس در ساعت‌های 16 و 18 دو نمایش «تروما» و «بی‌بی بیدل» در قائمشهر اجرا می‌شوند. آخرین نمایش مرحله بازبینی هم «گِل خون» است که ساعت 20 در بهشهر برای هیأت انتخاب اجرا خواهد شد.

 




نظرات کاربران