در حال بارگذاری ...

پورتال تئاتر مازندران آغاز به کار کرد

مسئول واحد نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از راه‌اندازی پورتال تئاتر استان مازندران توسط انجمن هنرهای نمایشی و سایت ایران‌تئاتر خبر داد.

به گزارش تئاتر مازندران، «محمد فضلی» در گفت‌وگو با همشهری اظهار کرد: این سایت به ابتکار سایت ایران‌تئاتر برای همه استان‌ها راه‌اندازی شد تا اخبار و سایر مطالب مرتبط با تئاتر هر استان در آن منتشر شود. 

او اظهار کرد: پشتیبانی پورتال مازندران در ابتدای فعالیت این پورتال، مطالب صفحه تئاتر روزنامه همشهری مازندران را به نقل از این روزنامه استفاده کرد. اما امیدواریم به کمک تئاتری‌های مازندران، به مرور این پورتال با محتوایی تولیدی به‌روز وکم‌کم به جامع‌ترین مرجع خبری و تحلیلی تئاتر استان تبدیل شود.
 مسئول واحد نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: یکی از اهداف راه‌اندازی این پورتال ایجاد آرشیوی منظم از خبرها، گفت‌وگوها و مطالب مرتبط با تئاتر مازندران است تا پس از چند سال، آرشیوی مناسب در دسترس اهالی تئاتر و پژوهشگران این حوزه قرار گیرد.
  فضلی افزود: هنرمندان و اهالی تئاتر مازندران برای مشاهده این پورتال می‌توانند به نشانی http://mazandaran.theater.ir مراجعه کنند.

 




نظرات کاربران