در حال بارگذاری ...

نمایش «گالش منزل» با حضور پیشکسوتان تئاتر ساری، با زبان و گویش مازندرانی به روی صحنه می رود

 

 

به گزارش تئاتر مازندران به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری ، رئیس این اداره با اعلام خبر فوق، گفت: باید با برنامه ریزی های صحیح و اجرای برنامه های این چنینی بتوانیم گوشه ای از وقایع دوران انقلاب را برای کودکان و نوجوانان مان به نمایش بگذاریم.

حمیدرضا عشریه ضمن تبریک به مناسبت ایام دهه فجر، از برگزاری نمایش «گالش منزل» در این ایام خبر داد و افزود: مردم قهرمان ما در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی را ایفا کردند.

«گالش منزل»  نمایشی است به گویش محلی مازندرانی ، که وقایع ایام پیروزی انقلاب اسلامی را به نمایش می گذارد.

این نمایش به نویسندگی و کارگردانی سعدالله (علی) ولی زاده و بر اساس طرحی از مصطفی ولی زاده می باشد که علی دنیوی به عنوان دستیار و مشاور کارگردان و اسماعیل فلاح به عنوان جانشین سرپرست گروه در آن همکاری داشته و منوچهر کریمی، ارسلان طیبی، ارسلان مهدوی، پیام تبریزیان، غلامرضا بامتی و ...نیز به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان نمایش «گالش منزل» آمده است: حسین دانشجویی مازندرانی است. دوست وی در جریان تظاهراتی در دانشگاه، زخمی می شود و در «گالش منزل» عموی حسین مخفی می شود، تا این که مدتی بعد، دو شکارچی وارد گالش منزل می شوند و ...

نمایش مازندرانی «گالش منزل» از ١٦ تا ٢٠ بهمن ماه ٩٤ از ساعت ١٨ در سالن سلمان هراتی مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان به اجرای عمومی در خواهد آمد.

 

 




نظرات کاربران