در حال بارگذاری ...

محمد محمدی: تخصصی شدن شورای نظارت به شیوه جدید , اقدامی ارزنده و تاثیر گذار است

محمد محمدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد ، در نشست صمیمی کارگردانان تئاتر با رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد مطرح شد شیوه‌نامه جدید وانتخاب تخصصی اعضای شورای نظارت بر نمایش را توسط مرکز هنرهای نمایشی کشور را از اقدامات ارزنده و تاثیر گذار در این عرصه دانست و از تخصیص بودجه‌های تعمیر و تجهیز سالن آمفی تئاتر این شهر خبر داد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در مازندران، نشست صمیمی کارگردانان حوزه تئاتر و سرپرستان گروه‌های نمایشی محمودآباد با رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای شورای نظارت بر نمایش این شهرستان ، عصر یکشنبه ۶ خرداد در دفتر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
در ابتدای این نشست، محمد محمدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد، ضمن خیر مقدم به اعضای شورای نظارت بر نمایش و کارگردانان این حوزه ، از فعالیت ها و افتخار آفرینی هنرمندان تئاتر در سال گذشته و در جشنواره های متعدد ، تقدیر و تشکر نمود.

محمدی همچنین از جهانفر کاویانپور و احترام حسین پور پیشکسوتان و هنرمندان کهنه کار شهرستان  که سالها خاک صحنه را خورده تا چراغ تئاتر را در این شهر روشن نگه دارند، تقدیر و تشکر کرد و برای احترام حسین پور، سرپرست گروه هنرهای نمایشی همرهان آرزوی سلامتی و بهبودی کامل کرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد در ادامه سخنانش، از روسای پیشین این اداره که در این سال‌ها تلاش کردند تا پایگاه فرهنگ و هنر این شهرحفظ شود ، تقدیر کرد و افزود: «شیوه نامه انتصاب اعضای شورای نظارت بر نمایش و تخصصی شدن این حوزه را به فال نیک می گیریم و این اقدام بسیار ارزنده و تاثیر گذار در روند توسعه تئاتری در کشور است. وی در پایان از تلاش بر جذب منابع مالی تجهیز و تعمیر  از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در جهت تجهیز سالن بلک باکس و تعمیر سیستم صوت و نورپردازی آمفی تئاتر خبر داد و برای هنرمندان در سال جدید آرزوی سالی پربار کرد.»

محمدی از برگزاری  دو رویداد ملی  مسابقه ملی نمایشنامه نویسی  دوما و جشنواره ملی تئاتر خیابانی  در این شهرستان با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنر های نمایشی مازندران خبر داد و از هنرمندان خواست تا به نحو احسن در برگزاری  این دو رویداد مهم سهیم باشند.
در ادامه اعضای شورای نظارت بر نمایش شهرستان و کارگردانان تئاتر به بیان نقطه نظرات و مشکلات خود پرداختند.

 




مطالب مرتبط

در گفت‌وگو با رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد مطرح شد

محمد محمدی: طنزواره میرما، ویترین طنزپردازان مازندران است
در گفت‌وگو با رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد مطرح شد

محمد محمدی: طنزواره میرما، ویترین طنزپردازان مازندران است

محمد محمدی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد از طنزواره استانی میرما به عنوان ویترین طنز پردازان استان مازندران نام برده و ابراز امیدواری کرد که در سال‌های آتی بتوان در عرصه ملی آن را برگزار نمود.

|

با حضور ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد

آیین رونمایی از پوستر نمایش «من لیلی هستم» برگزار شد
با حضور ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد

آیین رونمایی از پوستر نمایش «من لیلی هستم» برگزار شد

با حضور ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد، جمعی از هنرمندان و نویسنده و کارگردان و عوامل نمایش من لیلی هستم ، آیین رونمایی از پوستر این نمایش در دفتر ریاست ارشاد محمودآباد برگزار شد.

|

گفت و‌گو با کارگردان نمایش «دردنامه‌ای برای ننه شهربانو»

حسن رامی: حضور تئاتر خیابانی در جشنواره‌های استانی رویدادی موثر است
گفت و‌گو با کارگردان نمایش «دردنامه‌ای برای ننه شهربانو»

حسن رامی: حضور تئاتر خیابانی در جشنواره‌های استانی رویدادی موثر است

حسن رامی کارگردان نمایش خیابانی «دردنامه‌ای برای ننه شهربانو» ضمن بیان این مطلب که مضمون این نمایش ضد جنگ و ضد کودک کشی و درراستای حمایت از کودکان مظلوم غزه است ، اضافه شدن بخش تئاتر خیابانی در جشنواره استانی را از اقدامات موثر کانون تئاتر خیابانی کشور دانست.

|

نظرات کاربران