در حال بارگذاری ...
به مناسبت روز روابط عمومی

پیام تبریک و تقدیر یاسر محمودی از مدیر روابط عمومی شهرداری محمودآباد

مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران ، در پیامی به حسین اسماعیلی مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد ، ضمن تبریک به مناسبت روز روابط عمومی ، از تلاش های مجدانه و بی نظیر ایشان و همکارانشان در برپایی رویدادهای فاخر نمایشی در عرصه ملی و استانی، تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش خبرنکار ایران تئاتر در مازندران، مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران ، در پیامی به حسین اسماعیلی مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد ، ضمن تبریک به مناسبت روز روابط عمومی ، از تلاش های مجدانه او و همکارانشان در برپایی رویدادهای نمایشی در عرصه ملی و استانی، تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در مازندران ، یاسر محمودی برنتی مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران ، در پیامی به مدیریت روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد ، ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی را  تبریک گفت . در متن این پیام آمده‌است:

بی‌شک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان مشعل داران توسعۀ آگاهی که با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است.

نامگذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمان‌ها و نهادها عمل می کنند، بیانگر اهمیت روز افزون شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است. بر این اساس، این روز فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌های طی شده در جهت تعامل و تامین دانش اجتماعی و نیز ترسیم و تبیین افق ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر است.
به همین مناسبت مفتخرم ، به نمایندگی از هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران ، ضمن تبریک این روز به حضرتعالی و کلیه همکاران زحمتکشتان در آن مجموعه ، از تلاش های مجدانه و پیگیری حضرتعالی وهمکارانتان و نیز علی الخصوص از همراهی و حمایت بی شائبه و کم نظیر؛

شهردار فرهیخته شهر ساحلی محمودآباد جناب مهندس مهدی اختیاری و کلیه اعضای محترم شورای اسلامی شهر محمودآباد و نیز مهندس مصطفی بابایی مدیریت محترم طرح و برنامه آن شهرداری در  مشارکت و تولید و اجرای رویدادهای فاخر در عرصه هنرهای نمایشی در سطح ملی و استانی ، از جمله :
✔️برگزاری نخستین طنزواره استانی میرما
✔️ میزبانی نشست سرپرستان گروه های نمایشی غرب استان
✔️ برگزاری شادپیمایی عروسکی و جشنواره فرهنگی هنری نوروز
✔️ برگزاری نخستین مسابقه ملی نمایشنامه نویسی دوما
✔️ مشارکت در تولید ۲ اثر نمایشی از آن شهرستان در جشنواره تئاتر استان
✔️ طراحی و تصویب نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی برای برگزاری در شهریور ماه سالجاری و ....

که نشان از تعهد و علاقه کلیه مجموعه شهرداری وشورای اسلامی شهر و حضرتعالی , در جهت توسعه فرهنگی هنری شهر محمودآباد و استان مازندران است ، کمال تقدیر و تشکر خود را اعلام دارم.

از خداوند بلند مرتبه ، برای شما و همکارانتان ، توفیقات روز افزون در جهت اعتلای امر مقدس اطلاع رسانی و روابط عمومی را آرزو می کنم.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران