در حال بارگذاری ...
هم‌زمان با اختتامیه اولین جشنواره تئاتر تک نفره بانوان وازیک

جشن اردیبهشت تئاتر محمودآباد برگزار شد

جشن اردیبهشت تئاتر محمودآباد و اختتامیه اولین جشنواره تئاتر تک نفره بانوان وازیک به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد و انجمن هنرهای نمایشی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از مازندران، در این جشن که با حضور مدیر عامل و اعضای هییت مدیره و هییت رییسه انجمن هنرهای نمایشی مازندران ، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر محمودآباد ، خاکپور عضو شورای اسلامی شهر سرخ رود، روسای انجمن های هنری و هنرمندان تئاتر برگزار شد، یاسر محمودی مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی مازندران، محمودآباد را جزو سه شهر نمونه مازندران نام برد که وفاق و همدلی خاصی بین اعضای شورای اسلامی شهرستان و رییس اداره فرهنگ و هنرمندان تئاتر برقراره که می توان از این وفاق در جهت تعالی و رشد هنر فاخر نمایش در این شهرستان استفاده‌ کرد.

محمودی همچنین با اشاره به مذاکرات اخیر هییت مدیره انجمن و شهرداری محمودآباد بابت برگزاری جشنواره تئاتر ساحلی ایران،این اتفاق را حرکتی ارزشمند در خصوص برند سازی شهری و رونق تولید و کسب و کار و همچنین صنعت گردشگری برشمرد.

در ادامه صادق خوشخو ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن خیر مقدم به مهمانان برشمرد که درب اداره ارشاد به روی همه هنرمندان باز است و ما با افتخار حامی هنرمندان تئاتر هستیم.

همچنین در حاشیه این جشن،با اهدای حکمی از سوی یاسر محمودی،مصطفی بابایی به عنوان مشاور برنامه ریزی در امورات نمایشی انجمن هنرهای نمایشی منصوب شد.

مربوط صادق ریاست هییت مدیره انجمن نمایش مازندران نیز گزارشی از عملکرد و برگزاری جشنواره وازیگ ارائه داد.

در پایان نیز از حضار و برگزیده گان جشنواره تئاتر وازیگ و سرپرستان و فعالان نمایشی شهرستان تقدیر شد.

 




نظرات کاربران