در حال بارگذاری ...
در راستای حمایت از تولیدات ویژه تصویری منتشر شد

فراخوان حمایت از تولیدات ویژه تصویری انجمن هنرهای نمایشی مازندران

اعلام مدیرکل محترم صدا و سیمای مرکز مازندران مبنی بر حمایت از هنرمندان تئاتر در جهت تولید و پخش تله تئاتر از شبکه تبرستان.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از مازندران، با عنایت به هماهنگی‌های قبلی به عمل آمده و اعلام مدیرکل محترم صدا و سیمای مرکز مازندران مبنی بر حمایت از هنرمندان تئاتر در جهت تولید و پخش تله تئاتر از شبکه تبرستان، لذا آن دسته از هنرمندانی که نمایشی با موضوعات مختلف،طنز،کوتاه و...حول محور مازندران،زیست بوم،آداب و رسوم،فرهنگ و آیین،ایثارگری‌ها و رشادت‌های قهرمانان مازندران،در دست اجرا داشته یا از گذشته به روی صحنه برده‌اند و یا طرح‌های نمایشی با چارچوب‌های تله تئاتر دارند،می‌توانند یک نسخه از نمایشنامه(پرینت و فایل pdf)و فیلم نمایش اجرا شده را به دفتر انجمن ارائه دهند.
در ضمن طی مذاکرات قبلی انجام شده،شرکت سروش استان در راستای حمایت و همکاری با هنرمندان هنرهای نمایشی از فیلم نامه هایی که در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشند،استقبال می‌نماید که هنرمندان عزیز می‌توانند،فیلم نامه‌های موضوعی مرتبط را نیز به دفتر انجمن هنرهای نمایشی استان تحویل دهند.
آثار رسیده پس از بررسی توسط کارشناسان انجمن هنرهای نمایشی در صورت دارا بودن قابلیت‌های لازم،در اختیار صداو سیما استان قرار خواهد گرفت.
آدرس دفتر انجمن هنرهای نمایشی:ساری،میدان امام،مجتمع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، علاقمندان می‌توانند جهت هماهنگی بیشتر با عیسی شیدایی فر با شماره تلفن۰۹۳۸۶۵۶۰۸۰۸ تماس حاصل کنند.




نظرات کاربران