در حال بارگذاری ...
به همت گروه تئاتر شیدا:

نمایش خیابانی تقصیر در ساری اجرا شد

تئاتر درمانی یکی از روش‌ های هنر درمانی است که امروزه در مسیر توانبخشی و درمان بیماران روحی و روانی و کمک به ترک اعتیاد معتادان به درستی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از مازندران ، علی شیدایی فر کارگردان نمایش تقصیر گفت : تئاتر درمانی، در یکصد سال گذشته به عنوان نقطه تلاقی هنر نمایش و روان‌ شناسی در ارتباط با پالایش روح و روان انسان و رسیدن به «کاتارسیس» و تعادل روانی مورد توجه کارشناسان قرار گرفته است.

در تئاتر درمانی می‌توان به کمک روش‌ ها و تکنیک‌ های درمانی خاص، بر اختلالات‌ روانی غلبه کرد و در راه افزایش قوه یادگیری، ثبات و سلامت شخصیت، کسب مهارت‌ های فردی و ارتقای حس خود ادراکی، افزایش توانایی‌ های فیزیکی و تقویت مهارت‌ های حرکتی و تعادل روحی و روانی افراد گام برداشت و همچنین در ایجاد تقویت همبستگی اجتماعی از آن بهره جست.البته که در افزایش روحیه بخشی به شهروندان نیز موثر است.

بر همین اساس نمایش خیابانی تقصیر به طراحی حمیدرضا برزگر وکارگردانی سیدعلی شیدایی فر از تاریخ چهاردهم لغایت هجدهم اردیبهشت ۱۴۰۱ در سطح شهر ساری اجراخواهدشد. این نمایش با محوریت مضرات مواد مخدر بروی جامعه و فرد و همچنین حفاظت و حمایت اجتماعی از بهبود یافتگان به مواد مخدر پرداخته است . 

عوامل اجرا طیبه رستمیان مقدم طراح لباس .سیده فاطمه شیدایی فر دستیار کارگردان.سیده زهراشیدایی فر عکاس وهماهنگی.نیره رستمیان مقدم طراح گریم.پیمان حمیدی تصویر بردار.

بازیگران:عبدالرضا نافعی درنقش تصویربردار.حسن اسعدی درنقش کارگردان.سیداحمدحسینی درنقش دوست معتاد.رامین کرامتی درنقش معتاد.محمودرامیار درنقش  رهگذر.ابوالفضل آزرده  درنقش همراه .




نظرات کاربران