در حال بارگذاری ...
در جلسه مدیرکل صدا و سیما با انجمن هنرهای نمایشی استان مطرح شد:

تولید آثار فاخر تله تئاتر در صدا و سیمای مازندران

هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران در این جلسه گفت: صدا و سیما متعلق به هنرمندان است و درب این مرکز به روی همه هنرمندان باز است و ما از ظرفیت ها و توانمندی هنرمندان تئاتر استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از مازندران، در جلسه مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران با اعضای انجمن هنرهای نمایشی استان و چند تن از پیشکسوتان و فعالان تئاتر و تلویزیون که در محل سالن جلسات صدا و سیمای مرکز مازندران، برگزار شد، اعضای انجمن هنرهای نمایشی و پیشکسوتان به ارائه بیان نظرات، پیشنهادات و مطالبات مربوط به تئاتر پرداختند.
هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران در این جلسه گفت: صدا و سیما متعلق به هنرمندان است و درب این مرکز به روی همه هنرمندان باز است و ما از ظرفیت‌ها و توانمندی هنرمندان تئاتر استفاده خواهیم کرد.
هادی ابراهیمی افزود: انجمن هنرهای نمایشی استان به نمایندگی از هنرمندان تئاتر، طرح و ایده تله تئاتر ارائه دهد و ما تصویب خواهیم کرد.

وی ضمن بیان این مطلب که حضور هنرمندان شایسته و پیشکسوت و صاحب نام در این جلسه، وظیفه ما را سنگین تر می کند تا بیشتر در خدمت هنرمندان باشیم و ارتباط بیشتری با آنان برقرار نمائیم، تصریح کرد: انجمن هنرهای نمایشی، طرح فاخر به ما ارائه دهد، ما در کوتاه ترین زمان تصویب خواهیم کرد و بهترین دوربین ها و بهترین امکانات را در اختیار هنرمندان تئاتر قرار می‌دهیم.
مدیرکل صدا و سیمای مازندران عنوان کرد: در حوزه نویسندگی هم از انجمن هنرهای نمایشی استان می‌خواهیم تا نویسندگان خوب، صاحب قلم و متعهد در این عرصه را به ما معرفی نماید تا از تجربیات و هنر آنان استفاده کنیم.
ابراهیمی گفت: در خصوص اطلاع رسانی ها، پخش تیزرهای نمایش، زیرنویس و برنامه‌های ویژه تئاتر، این آمادگی از سوی مرکز مازندران وجود دارد، کافی است تا انجمن هنرهای نمایشی، موضوع و برنامه  مورد نظر را به ما اعلام نماید.

وی در خاتمه اظهار کرد: آن جایی که به ما بر می‌گردد ما پای کار هستیم و در خصوص نحوه همکاری و تعامل بیشتر با انجمن هنرهای نمایشی استان در جهت تولید آثار فاخر هنری به خصوص تئاتر و حمایت های لازم در این حوزه، در اسرع وقت جلسه تعاملی مدیران تولید و تهیه کنندگان با انجمن هنرهای نمایشی را ترتیب خواهیم داد.




نظرات کاربران